امروز: پنج شنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۰ Thursday, 18 April 2024

هفته چهارم لیگ؛ باخت پرسپولیس و تساوی فولاد با سپاهان

هفته چهارم لیگ؛ باخت پرسپولیس و تساوی فولاد با سپاهان

تیم فوتبال پرسپولیس چهارمین دیدار خود در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را با شکست برابر ذوب‌آهن پشت سرگذاشت تا شروع کابوس‌وار این تیم ادامه داشته باشد و سرخپوشان همچنان قعرنشین باشند.

:

به گزارش سایت خبری بینانیوز ،‌ به نقل از مهر، روز دوم از هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت ۱۹:۱۵ امروز پنجشنبه با دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که طی ذوب آهن به برتری ۲ بر یک دست پیدا کرد. امیدعالیشاه(۶۴) برای پرسپولیس و کاوه رضایی(۷۶) و مسعود حسن زاده(۹۰ – پنالتی) برای ذوب آهن گل زدند.
:
پرسپولیس که در این دیدار با چند تغییر را در ترکیبش داشت، در همان دقایق ابتدایی می توانست به گل برسد اما مهدی طارمی در دقیقه ۷ یک موقعیت خوب را از دست داد. این تیم در دقیقه ۱۰ هم می توانست به گل برسد اما ضربه فنی هادی نوروزی به تیر دروازه برخورد کرد.
:
سه دقیقه بعد ذوب آهنی های می توانستند روی شوت پهلوان به گل برسند اما سوشا مکانی با واکنشی تماشایی این فرصت را از تیم اصفهانی گرفت. در دقیقه ۲۱ مهدی طارمی یک موقعیت ایده ال دیگر برای گلزنی پیدا کرد و در حالی که توپ را از مدافع حریف ربوده بود و خودش بود و دروازه، توپ را به بالای دروازه زد! در دقیقه ۴۰ بازهم پرسپولیس می توانست به گل برسد اما این بار فرشاد احمدزاده توپ بادآورده را به بدن دروازه بان حریف زد تا یک موقعیت عالی دیگر برای پرسپولیس از دست برود.
:
در نیمه دوم بازهم این پرسپولیس بود که صاحب موقعیت های بیشتری برای گلزنی شد اما همچنان در خط حمله کم دقت و فرصت سوز است. این تیم در دقیقه ۵۵ صاحب یک ضربه پنالتی شد که امید عالیشاه نتوانست آن را به گل تبدیل کند و رشید مظاهری توپ را مهار کرد.
:
عالیشاه اما در دقیقه ۶۴ اشتباهش را جبران کرد و روی یک غافلگیری با شوتی محکم دروازه حریف را باز کرد. این توپ روی ارسال از جناح چپ به دست آمد و عالیشاه توپی که به پای علیپور خورده بود را به گل تبدیل کرد. پرسپولیسی ها که امیدوار بودند با بازگشت سوشا مکانی دروازه شان باز نشود در دقیقه ۷۶ روی خروج اشتباه این دروازه بان و ضربه سر کاوه رضایی دروازه خود را باز شده دیدند تا همه چیز از نو شروع شود.
:
ذوب آهن بعد از این گل روند بهتری پیدا کرد و با به میدان آمدن تبریزی و حسن زاده قدرت تهاجمی این تیم بیشتر شد و در دقیقه ۸۸ علیرضا فغانی توپی که از سمت راست دروازه پرسپولیس روی دروازه زمینی ارسال شده بود را به خاطر برخورد با دست بنگر پنالتی گرفت. ضربه پنالتی را مسعود حسن زاده در دقیقه ۹۰ بازی برخلاف جهت حرکت سوشا مکانی به گل تبدیل کرد تا ذوب آهن به یک پیروزی ارزشمند دیگر دست پیدا کند. در وقت های اضافه این دیدار محسن بنگر با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.
:
تساوی سپاهان برابر فولاد

تیم فوتبال سپاهان در چهارمین دیدار خود برابر فولاد خوزستان به تساوی رسید تا اولین دو امتیاز را از دست بدهد. در ادامه رقابت های هفته چهارم از پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر عصر امروز تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و فولادخوزستان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان حسین فرکی برابر مهمان خود به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند. ساسان انصاری(32) برای تیم فولاد و عبدالله کرمی(67) برای سپاهان گل زدند.
:
شکست سایپا برابر استقلال خوزستان

در یکی از این دیدارها استقلال خوزستان میزبان سایپا بود که این دیدار هم با برتری یک بر صفر تیم جنوبی به پایان رسید. روح الله سیف اللهی(32 – پنالتی) برای استقلال خوزستان گل زد.
:
پیروزی گسترش فولاد مقابل سیاه‌جامگان

گسترش فولاد با یک گل سیاه جامگان را شکست داد. در آغاز هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران گسترش فولاد میزبان سیاه جامگان بود که در نهایت تیم میزبان با به ثمر رساندن یک گل مهمان خود را راهی خانه کرد. تک گل این بازی را داریوش شجاعیان در دقیقه 20 به ثمر رساند. گسترش فولاد که تا قبل از این دو امتیاز داشت، با این برد 5 امتیازی شد و سیاه جامگان نیز سه امتیازی است.

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین