امروز: شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۸ Saturday, 20 April 2024

وزیر کشور: سند متقنی درباره پناهنده شدن دانایی‌فر به آمریکا نداریم

وزیر کشور: سند متقنی درباره پناهنده شدن دانایی‌فر به آمریکا نداریم

وزیر کشور ضمن این‌که از برگزاری همایشی در سالروز انتخابات ریاست جمهوری خبر داد، گفت: سند متقنی مبنی بر پناهنده شدن جمشید دانایی‌فر به آمریکا وجود ندارد.

 

به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز به نقل از ایسنا ، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه جلسه معاونین وزارت کشور در جمع خبرنگاران ضمن این‌که از برگزاری همایشی در سالروز انتخابات ریاست جمهوری در 24 خرداد خبر داد، گفت: این برنامه از سوی ریاست جمهوری به میزبانی وزارت کشور در این روز برگزار خواهد شد.

 

وی درباره اخبار کناره‌گیری مهندس میرولد از معاونت سیاسی وزارت کشور نیز اظهار کرد: آقای میرولد در بدو حضورشان در وزارت کشور این موضوع را عنوان کردند که به طور موقت در این مسوولیت خواهند بود و تا تعیین مسوولان اصلی وزارت کشور، به دوستان کمک می‌کنند، ولی بعد از آن در این مسوولیت نخواهند بود.

 

رحمانی‌فضلی افزود: ما اصرار زیادی داشتیم که از خدمات و لطف آقای میرولد کماکان بهره ببریم، اما با توجه به شرایطی که خودشان داشتند، در جلسه شورای معاونین با ایشان خداحافظی شد و البته با توجه به این‌که تیم وزارت کشور تیمی هماهنگ، منسجم، همراه و قوی است، خلاء ایشان کاملا سخت و مشکل خواهد بود، ولی ما رضایت قلبی ایشان را می‌خواهیم.

 

وزیر کشور افزود: البته مقرر شده است که آقای میرولد در امور مشاوره‌ای با وزارت کشور مشارکت داشته باشند.

 

وی با بیان این‌که برای نفر بعدی در این سمت به صورت خاص فکر نشده، ولی به هر ترتیب در این زمینه به جمع‌بندی خواهیم رسید، گفت: تا زمانی که نفر بعدی در این جایگاه مشخص شود، خودم مسوول این معاونت خواهم بود.

 

رحمانی‌فضلی همچنین در قالب پرسش به سوال خبرنگاری درباره سرنوشت جمشید دانایی‌فر اظهار کرد: در سفری که به پاکستان داشتم، به نخست‌وزیر این کشور، همچنین فرمانده ارتش، اطلاعات و وزیر کشورشان مستنداتی را ارائه دادیم که یکسری از این مستندات مربوط به آزادی سربازان آزاد شده بود و برخی مستندات دیگر را از طرق دیگر جمع‌آوری کرده بودیم. آنها به ما قول دادند که موضوع را پیگیری کنند ولی به هر ترتیب ما از طریق مجاری دیپلماتیک این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و به وقتش آن را بیان می‌کنیم.

 

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که خبر پناهنده شدن دانایی‌فرد به آمریکا صحت دارد، گفت: ما هیچ سند متقنی در این باره نداریم و فکر نمی‌کنیم که این خبر درست باشد.

 

وی همچنین درباره تمهیدات در نظر گرفته شده در حوزه برپایی مراسم 14 خرداد امسال آن را از موارد مطرح شده در جلسه شورای معاونین وزرات کشور عنوان کرد و گفت : در این جلسه موارد امنیتی و مشارکت استان‌ها مورد بررسی قرار گرفت و نحوه ارایه خدمات دهی به مردم نیز مطرح شد.

 

به گفته وزیر کشور بحث و بررسی درباره برنامه ششم توسعه و ارایه گزارش از سوی استانداری‌ها درباره عملکردشان در حوزه سلامت از دیگر مواردی بود که در جلسه شورای معاونین مطرح شد.

 

به گزارش ایسنا، سیدکاظم میرولد معاونت سیاسی وزارت کشور را برعهده داشت نیز در ادامه اظهار کرد: سرنوشت ما، سرنوشت سربازان انقلاب است. سربازان انقلاب از ابتدای انقلاب تا موقعی که حیات دارند، در خدمت انقلاب بوده‌اند و بنده هم هیچ‌وقت از سربازی انقلاب و خدمت به کشور جدا نمی‌شوم.

 

وی افزود: زمانی که آقای رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور انتخاب شدند به خاطر سوابق قدیمی دوستی که با هم داشتیم از من دعوت به همکاری کردند و من از ابتدا خدمتشان گفتم با توجه به اینکه دوران بازنشستگی هستم، برای دوره موقت تا استقرار کامل وزارت کشور خدمت‌تان هستم. هم‌اکنون همه کارها انجام شده و تیم منسجمی در حال فعالیت هستند، بنابراین بنده به عنوان معاونت سیاسی اظهار کردم که دوران ماموریت من تمام شده تلقی شود.

 

میرولد گفت: من احساس کردم کارهایی که بلد بودم در حد وسع خودم انجام دادم و فکر کردم دیگر نمی‌توانم ابتکار جدیدی در حوزه سیاسی داشته باشم. البته ایشان با خداحافظی من موافقت نمی‌کردند ولی بنده نسبت به این موضوع اصرار داشتم.

 

وی همچنین گفت که وزیر کشور از من خواستند که در کارهای توسعه‌ای به ایشان کمک کنم.

 

انتهای پیام

 

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین