امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۳۳ Friday, 19 April 2024

پژمان نوری: بازگشت به خانه‌ام نيازی به دليل ندارد

پژمان نوری: بازگشت به خانه‌ام نيازی به دليل ندارد

 شماره هشت سابق ملوان با جدايي از استقلال بار ديگر به انزلي بازگشت تا شايد بتواند با کمک ديگر هم‌تيمي‌هايش بحران به وجود در ملوان را پايان بخشد.

:

به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز ، پژمان نوری با دریافت رضایتنامه‌اش از استقلال بار دیگر به ملوان بازگشت تا با پوشیدن شماره هشت این تیم، هواداران را به رقم زدن نتایج خوب ملوان امیدوار کند. ملوانی که این روزها حال و روز خوشی ندارد و خطر سقوط به دسته یک را به شدت احساس می کند.
:
نوری درباره بازگشتش به ملوان به “ورزش سه” گفت: ملوان خانه من است و به خانه ام بازگشته ام و احساس خوبی از این اتفاق دارم. من بچه این آب و خاکم، ملوان به گردن من حق دارد و یک فرزند هر چقدر هم که پر شر و شور باشد و هر چقدر هم که مسیرش تغییر کند هرگز برای بازگشت به خانه نیازی به دلیل ندارد، امروز که ملوان به من نیاز دارد با همه قلبم رهسپار انزلی خواهم شد.
:
شماره هشت ملوان درباره دلیل ترک این تیم گفت: قبلا به این سوال پاسخ گفته‌ام و نمی خواهم اکنون به جزئیات و پشت پرده آن بپردازم، اما قول می دهم بعد از اینکه خیالمان از ماندن در لیگ برتر راحت شد در یک برنامه زنده تلوزیونی همه واقعیت ها را بگویم تا مردم خودشان در مورد من قضاوت کنند، آن زمان مصلحت تیم در رفتن من بود و نبود من به کسب نتایج بهتر در آن زمان کمک می کرد که چنین هم شد، امروز هم حس میکنم که کاری از دستم بر می آید و اگر در این زمینه کوتاهی کنم نمی توانم با خودم کنار بیایم. از زمانی که پشت فنس های ورزشگاه تختی رویای پوشیدن پیراهن ملوان را هدف خود کردم، تا روزی که به همراه هم سن و سالان خود پس از سالها ملوان را به سطح اول فوتبال کشور بازگرداندیم و تا همیشه، ملوان اوج قداست و احترام به روح فوتبال برای من بوده و خواهد بود.
:
نوری با اشاره به اینکه هرگز برای دریافت پول بیشتر ملوان را ترک نکرده گفت: هیچ کس نمی تواند ادعا کند پول برایش اهمیت ندارد، برای من هم مسائل مالی مهم است اما مطمئن باشید دلیل تصمیم من پول نبوده است، من آخرین فصلی که در ملوان حضور داشتم با پیشنهاد وسوسه برانگیزی از سوی پرسپولیس مواجه شدم که با قرارداد غیر قابل مقایسه ای در ملوان ماندم، ضمن اینکه اگر قرار بود در تیم پر طرفدار بازی کنم همان سال به پرسپولیس می رفتم.
:
بازیکن سابق استقلال با اعلام اینکه از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشته، گفت: بله از سه تیم لیگ برتری که در نیمه بالای جدول هستند پیشنهاد دارم اما اگر قرار بود به تیمی غیر از ملوان بروم در همین استقلال می ماندم. برای من جدول لیگ برتر و معادلات روی کاغذ پشیزی ارزش ندارد و قرار هم نیست خودمان را با جدول لیگ تطبیق دهیم، همه بازیهای لیگ برای ما حکم فینال را دارد و همه تلاشمان را به کار می گیریم که همه معادلات را به هم بزنیم و در این مسیر یک همت و اتحاد جمعی لازمه ی کار ماست.
:
وی ادامه داد: باید اتحاد و همبستگی مردم انزلی و هواداران ملوان در سراسر استان گیلان را به نمایش بگذاریم. انزلی چی ها به شگفتی سازی شهرت دارند و اگر قرار به پایان کار نیز باشد من ترجیح می دهم کارم در بندر و کنار دریا به پایان برسد، اما برای ملوان پایان کار معنایی ندارد ما بچه ی دریا هستیم و به امید خدا از این توفان نیز سربلند عبور خواهیم کرد.
:
نوری در ادامه گفت مشکلی با کسی در ملوان و انزلی ندارد: من با هیچکس در ملوان مشکلی نداشته و ندارم، از بزرگ و کوچک همواره سعی کرده ام احترام همه را نگه دارم و ملوان در حال حاضر یازده سرباز در زمین می خواهد و اگر همه پشت هم نباشیم و برای یک هدف که حفظ نام ملوان است تلاش نکنیم دودش به چشم همه هواداران ملوان خواهد رفت، پس باید همه هم قسم شویم که تا پای جان برای حفظ تنها سهمیه استان گیلان و آبروی فوتبال شمال کشور بجنگیم.
:
وی افزود: ملوان در هر شرایط در قلب همه انزلی چی ها قهرمان است و تنها یک راه برای موفقیت پیش رو دارد، فقط کافیست که ملوان باشیم نه بیشتر و نه کمتر، من باور دارم که با اتحاد و همدلی این کشتی به ساحل آرامش می رسد.
:
بازیکن جدید ملوان درباره دلیل جدایی اش از استقلال گفت: اتفاقا من در استقلال شرایط خوبی داشتم و در اکثر دیدارها در ترکیب ثابت بودم، من این تیم را شانس اول قهرمانی می دانم زیرا تجربه قلعه نویی در نیم فصل دوم برگ برنده استقلال خواهد بود، در نیم فصل اول مصدومیت بازیکنان و بدشانسی باعث شد استقلال صدر جدول را از دست دهد اما مطمئن باشید این تیم در نیم فصل دوم شانس اول قهرمانی است.
:
وی در پایان گفت: ضمن اینکه لازم است یک تشکر ویژه از امیر قلعه نویی داشته باشم که شرایط مرا درک کرد و رضایت نامه ام را داد تا به ملوان بازگردم، از هواداران استقلال بخاطر ترک باشگاه عذرخواهی میکنم و از همه آنها تشکر می کنم که در این مدت همواره مرا مورد حمایتهای خود قرار دادند.

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین