امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۵ Friday, 19 April 2024

آخرین وضعیت فروش فیلم‌ها در گیشه

آخرین وضعیت فروش فیلم‌ها در گیشه

تازه‌ترین اطلاعات از میزان فروش فیلمهای در حال اکران در سینماهای کشور از سوی پخش کنندگان فیلم‌ها اعلام شد.
:
به گزارش سایت خبری بینانیوز ،‌ براساس آمار اعلام شده؛ فیلم تازه اکران شده‌ی «خداحافظی طولانی» 50 میلیون تومان فروخته و «نهنگ عنبر» با بیش از پنج میلیارد تومان فروش با وجود قرار داشتن در هفته‌ی دهم اکران همچنان مخاطبان را سینما می‌کشاند.
:
به گزارش ایسنا، فیلمهای «نهنگ عنبر»، «گینس»، «از رئیس جمهور پاداش نگیرید»، سه فیلم کمدی و «عصر یخبندان» و «خداحافظی طولانی»، در قالب فیلم ملودرام، مهم‌ترین فیلم‌های در حال نمایش هستند که آخرین آمار فروششان از سوی پخش‌کنندگان اعلام شده است.
:
فیلم عاشقانه‌ی «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد موتمن با بازی تحسین شده‌ی سعید آقاخانی که به خاطر آن سیمرغ جشنواره‌ی فجر را گرفت و ساره بیات، میترا حجار در نقشهای اصلی دیگر بازیگران آن هستند، تازه‌ترین فیلمی است که به نمایش عمومی درآمده است.
:
بنا به اعلام مسئولان «هدایت فیلم»، این فیلم پس از 9 روز نمایش در تنها 10 سالن سینما، توانسته به فروشی بالغ بر 50 میلیون تومان دست یابد.
:
به گفته‌ی امیر قطبی قرارداد اکران این فیلم با چند سینما در شهرستانها نیز بسته شده اما نمایش آن هنوز آغاز نشده است و با توجه به قرارداد گسترده‌ی فیلم «رستاخیز» با سینماهای شهرستان‌ها و نامشخص بودن وضع اکران آن، «خداحافظی طولانی» منتظر مشخص شدن سرنوشت «رستاخیز» است تا در صورت عدم اکران این فیلم، امکان نمایش وسیع‌تر برای «خداحافظی طولانی» فراهم شود.
:
«نهنگ عنبر» تا شب گذشته اول مرداد ماه توانسته فروش خود را به مرز پنج میلیارد و 250 میلیون تومان برساند.
:
به گفته‌ی مدیر پخش شرکت «فیلمیران» آخرین ساخته‌ی سامان مقدم با بازی رضا عطاران و مهناز افشار در نقشهای اصلی که در هفته‌ی دهم نمایش است، با در اختیار داشتن 25 سالن در تهران سه میلیارد و 700 میلیون تومان و 50 سالن در شهرستان‌ها فروشی بالغ بر یک میلیارد و 550 میلیون تومان داشته و با مجموع 5 میلیارد فروش،اکنون صدر نشین جدول فروش فیلم‌هاست.
:
وی گفت: با توجه به قانون شورای صنفی نمایش مبنی بر حداکثر اکران 10 هفته برای هر فیلم در سینماهای سرگروه، «نهنگ عنبر» از هفته‌ی بعدی نمایش از سینمای سرگروه خود کنار گذاشته می‌شود اما در سایر سالن‌ها همچنان به اکران ادامه خواهد داد.
:
فیلم «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی نیز که هفته‌ی‌ چهارم اکران را پشت سر گذاشته، با در اختیار داشتن حدود 70 سالن سینما در کشور،‌ فروش خود را از مرز یک میلیارد و 250 میلیون گذرانده و به این ترتیب سومین فیلم پر فروش در حال اکران محسوب می‌شود.
:
به گفته‌ی محرم براتی، مدیر پخش «عصر یخبندان» تعداد سالنهای نمایش دهنده‌ی این فیلم پس از عید فطر افزایش یافته و به 30 سالن در تهران و حدود 45 سالن در شهرستانها رسیده است.
:
او درباره‌ی وضع فروش این فیلم نیز گفت: تا به حال سیر نزولی نداشته‌ایم و فروش فیلم همواره در همه‌ی شهرها رو به افزایش بوده است و این به دلیل رضایت مردم از فیلم و تبلیغ مردمی آن است.
:
دیگر فیلم در حال اکران -که پس از هفت سال توقیف بالاخره به نمایش درآمد- «از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید» ساخته کمال تبریزی است که تا شب گذشته، پس از حدود 26 روز اکران در 18سالن تهران، و چند سالن محدود در شهرستانها، فروشی بالغ بر 340 میلیون تومان داشته است.
:
به گفته‌ی حبیب اسماعیلی، پخش‌کننده‌ی این فیلم، اکران این فیلم در شهرهای مشهد، کرمان و یزد پیشتر آغاز شده بود و از شنبه نیز در شهرهای گرگان، همدان، رشت، اهواز، و بعد در اصفهان و سایر شهرها به نمایش درخواهد آمد.
:
اسماعیلی با اشاره به اینکه این فیلم از نمایش در سینماهای متعلق به حوزه‌ی هنری از جمله سینمای مهم آزادی محروم بوده است، استقبال از فیلم را رضایت بخش دانست.
:
خبرنگار ایسنا پیگیر تماس با پخش‌کننده «گینس» اولین فیلم محسن تنابنده در مقام کارگردان است.

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین