امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۲ Friday, 19 April 2024

احداث بزرگ ترین فرودگاه شمال کشور در آمل

احداث بزرگ ترین فرودگاه شمال کشور در آمل

نماینده مردم آمل در مجلس بیان کرد: فرودگاه بزرگ شمال کشور پس از بهره‌ برداری قطعه اول راه‌ آهن مترو در زمینی به مساحت 400 هکتار در دستور کار قرار می‌گیرد.
:
به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز ،‌ نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از ساخت بزرگ ترین فرودگاه شمال کشور در این شهرستان خبر داد.
:
به گزارش تسنیم، عزت‌ الله یوسفیان‌ ملا امروز در حاشیه بازدید از سد هراز در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از وضعیت آب شرب و زراعی در این شهرستان بستر آن را نامساعد دانست و اظهار کرد: هم‌اکنون در این شهرستان لوله‌های آب شرب به روستاهای آمل و آب زراعی به مزارع مناسب نیست و باید یکپارچه‌ سازی صورت گیرد.
:
وی آبهای سطحی و زیرزمینی مازندران را حدود 10 درصد عنوان کرد و گفت: با احداث سد هراز 27 تا 30 درصد از آبهای سطحی و زیر زمینی این استان ساماندهی می‌ شود.
:
یوسفیان با تاکید بر اینکه پس از بهره‌ برداری این پروژه بزرگ ملی مردم از آب زراعی آن بهره‌مند می‌ شوند، ابراز داشت: با ایجاد سد هراز حدود 14 هزار هکتار از اراضی شهرستان زیر کشت می‌روند و مشکل کمبود آب زراعی کشاورزان در فصل گرما از بین می‌رود.
:
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه هم‌ اکنون با وجود مشکلات اقتصادی پیمانکار سد در حال اجرای ساخت پروژه است، افزود: پیش‌بینی می‌شود با این روند کاری سد هراز در سال 97 به بهره‌برداری برسد.
:
وی با اشاره به پروژه مترو تهران به آمل، گفت: برای این طرح خوشبختانه حدود 77 میلیارد تومان اعتبار در ردیف بودجه به تصویب رسیده است.
:
یوسفیان‌ ملا از احداث بزرگ ترین فرودگاه شمال کشور در شهرستان آمل خبر داد و گفت: این فرودگاه در منطقه دشت‌ سر این شهرستان احداث می‌ شود که با وزیر کشور رایزنی‌هایی صورت گرفته است.
:
نماینده مردم آمل در مجلس بیان کرد: فرودگاه بزرگ شمال کشور پس از بهره‌ برداری قطعه اول راه‌ آهن مترو در زمینی به مساحت 400 هکتار در دستور کار قرار می‌گیرد.
:
وی با اشاره به خرید تضمینی برنج از خرید حدود 35 هزار کیلو برنج کشاورزان از سوی تعاونی روستایی شهرستان آمل خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 17 میلیارد تومان پول برنح به کشاورزان داده و بیش از 2 میلیارد تومان باقی مانده که بزودی به آنها داده می‌شود.
:
یوسفیان با بیان اینکه برای اجرایی راه روستایی حدود 3 هزار میلیارد تومان از سوی ماده 180 اعتبار برای شهرستان آمل به تصویب رسیده است، افزود: با جذب این اعتبار بسیاری از پروژه‌های راه روستایی رفع می شود.
:
نماینده مردم آمل با تاکید براینکه برای پروژه‌ های محورهای محمودآباد، ولیسده به چمستان، کمربندی امام‌زاده عبدالله(ع) با تعیین پیمانکار جدید قبل از پایان سال‌ 93 به اتمام می رسد، افزود: هم‌اکنون برای محور محمودآباد، ولیسده به چمستان عدد موقتی را تعیین شده تا پیمانکار در این پروژه مشغول به کار شود.
:
یوسفیان با اشاره به حریم روستایی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را مسئول این بخش بیان و عنوان کرد: این نهاد با هماهنگی راه‌وشهرسازی با تشخیص و تعامل به رفع مشکلات روستایی بپردازند.
:
وی خاطرنشان کرد: برای بهره‌برداری راه روستایی و آسفالت و روکش آسفالت جاده قدیم آمل به بابل اعتباری کنار گذاشته شده که هم‌اکنون اجرای کار در حال انجام است.
./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین