امروز: شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۰ Saturday, 20 April 2024

بهرام ریحانی به خانه ابدی رفت

بهرام ریحانی به خانه ابدی رفت

نادری گفت: بهرام ریحانی راحت شد. سکوت تئاتر ایران شکست چرا که بهرام ریحانی به عنوان یک بازیگر پانتومیم سکوت تئاتر ایران بود. حال بیایید کمی به آینده فکر کنیم و باور کنیم که وضعیت بدتر از اینها است و امیدوارم این حکومت به موضوع جامعه جوانی که به سرعت در حال پیر شدن است توجه بیشتری کند.

:

به گزارش سایت خبری بینانیوز ،‌ مراسم تشییع پیکر زنده یاد بهرام ریحانی بازیگر جوان تئاتر کشورمان چهارشنبه ۷ اسفندماه از تالار وحدت برگزار شد.
:

به گزارش مهر، ایرج راد مدیرعامل خانه تئاتر در ابتدای این مراسم که صبح امروز پنجشنبه 7 اسفند برگزار شد، گفت: بهرام هم از میان ما رفت. او همین چند روز پیش بود که در تشییع جنازه مجید بهرامی با کپسول اکسیژن شرکت کرد ولی چه زود با آن همه انژری و توان از میان ما رفت.
:
وی گفت: متاسفانه سرطان تبدیل به سرماخوردگی شده و هیچ فریادرسی هم برای آن وجود ندارد. هم اکنون مدتی است به دلیل قطع بیمه، بیمه هنرمندان پرداخت نمی شود و ما با عزیزان زیادی در ارتباط هستیم که با این بیماری دست و پنجه نرم می کند و کسی به آنها کمکی نمی کند.
:
مدیرعامل خانه تئاتر بیان کرد: واقعیت این است که اگر مردم کمک نکنند کاری پیش نمی رود. من هم از مردم تقاضا می کنم که برای مبارزه با این بیماری مهلک کمک کنند. من به همه تسلیت می گویم به همه جوان هایی که با تمام توام خود تلاش می کنند ولی بازار کاری برای آنها وجود ندارد.
:
مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی هم در این مراسم گفت: بهرام ریحانی عزیز همین یک ماه پیش بود که روی صحنه تئاتر حاضر شد و وقتی شنیدم که شیمی درمانی خودش را یک ماه عقب انداخته به او گفتم به درمانت برس بعد می توان تئاتر کار کرد.
:
وی ادامه داد: وقتی این جمله را به بهرام ریحانی گفتم او به من گفت وقتی روی صحنه هستم درد را فراموش می کنم.
:
علیرضا نادری نویسنده و کارگردان صاحب نام تئاتر نیز در سخنانی گفت: بهرام اگر نمی خواست، نمی مرد. او نمرده جهنم را ترک کرده است و چیزی که ما در آن آینده به آن احتیاج داریم صبوری است.
:
این کارگردان که چندی پیش نیز فرزند خود را به دلیل ابتلا به سرطان از دست داده بود خطاب به مدیران دولتی تصریح کرد: اولویت های دولت ما هر چه هست باید ابتدا به بهداشت سپس به آموزش و بعد به امنیت بپردازد چرا که در جامعه ما آنچه که اولویت ندارد بهداشت است.
:
نادری گفت: بهرام ریحانی راحت شد. سکوت تئاتر ایران شکست چرا که بهرام ریحانی به عنوان یک بازیگر پانتومیم سکوت تئاتر ایران بود. حال بیایید کمی به آینده فکر کنیم و باور کنیم که وضعیت بدتر از اینها است و امیدوارم این حکومت به موضوع جامعه جوانی که به سرعت در حال پیر شدن است توجه بیشتری کند.
:
وی خاطرنشان کرد: ما باید به این نکته فکر کنیم که جامعه جوان ما به فرهنگ، آموزش، امنیت و بهداشت هم احتیاج دارد. بیایید به این نکته فکر کنیم که هر روز عزیزانمان به آن دنیا می روند.
:
یلدا ریحانی خواهر مرحوم بهرام ریحانی نیز در این مراسم گفت: بهرام نرفته او همچنان زنده است او فقط یک خواسته داشت اینکه همه بیایند و به کمک کودکان مبتلا به سرطان همت کنند. او با سیاهه های بخیه ای که روی شکمش بود روی صحنه تئاتر رفت تا به بچه های سرطانی کمک کند. این آخرین خواسته اش بود و تمام این یکسال دغدغه ای جز این نداشت.
:
وی گفت: وقتی در بیمارستان فیروزگر بودیم کودکان ۱۴ ساله ای بودند که در آنجا حضور داشتند اما هزینه ای برای درمان نداشتند و بهرام دائم به ما می گفت که من یک مرد هستم و تحمل می کنم اما این بچه ها قدرت تحمل ندارند و چه بهتر که بیاییم و به این کودکان معصوم و بیمار کمک بیشتری کنیم.
:
اتابک نادری که اجرای مراسم تشییع پیکر زنده یاد ریحانی را برعهده داشت گفت: او در اوج بیماری همیشه امید داشت و به مرگ فکر نمی کرد. ما باید بدانیم که بهرام نمرده است بلکه دنیایش را عوض کرد.
:
مهدی نادری، محسن امیریوسفی، قادر آشنا، علی اصغر دشتی، علی عابدی، وحید لک، حجت علیخانی، مهدی حاجیان، شکرخدا گودرزی، علی سلیمانی، پریسا مقتدی، رضا امامی، بهار نوریان، خسرو احمدی، حمید پورآذری، کوروش سلیمانی، سامان خلیلیان و تعدادی دیگر از هنرمندان عرصه تئاتر در مراسم تشییع پیکر زنده یاد بهرام ریحانی حضور داشتند.
:
./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین