امروز: چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۱ Wednesday, 17 April 2024

دكتر ظريف اولين وزير دولت اعتدال در فيس بوك

دكتر ظريف اولين وزير دولت اعتدال در فيس بوك

دكتر محمدجواد ظريف ، وزير امور خارجه كشورمان اولين وزير دولت هست كه در فيس بوك صفحه شخصي ايجاد كرده است.

:

به گزارش سايت تحليلي وخبري بينانيوز ، دكتر ظريف در فيس بوك خود نوشته است كه صفحه شخضي اش را خودشان  با كمك فرزندانش به روز ميكند.

اين صفحه تا ديروز 4 هزار نفر هوادار داشت كه امروز تعداد هواداران به  11 هزار نفر رسيد و مدام در حال افزايش ميباشد.

:

zw

:

ايرانيان بسيار زيادي عليرغم فيلتر بودن فيس بوك در آن عضو هستند و به نظر ميرسد ايجاد صفحه شخصي وزرا و حتي رئيس جمهور محترم موجب نزديكي بيشتر مردم با مسئولان جمهوري اسلامي شود.

شما هم ميتوانيد به هواداران صفحه شخصي دكتر ظريف در فيس بوك بپيونديد و انتخابشان به عنوان وزير امور خارجه را تبريك بگوئيد

كليك كنيد

z11w

./.

۱۸۹ دیدگاه برای این خبر ثبت شده است

    • با سلام و احترام خدمت جناب آقای دکتر ظریف
      ما جوانان برای اینکه این لبخند زیبا از چهره نورانی و ((روحانی)) شما گرفته نشود همواره دعا می کنیم تا به تمامی آرزوهایتان که تماما شادی و پیروزی ملت ایران است به زودی برسید.دعا می کنیم تا با گروه 1+5 به توافق جامع برسید ولی اگر هم نشد هیچ نگران نباشید که ما جوانان مثل کوه پشت شما و جناب آقای دکتر روحانی و دولت ایشان هستیم و با کار و تلاش کشورمان را به اوج می رسانیم.محبت ما جوانان به شما و دولت در هیچ سخنی نمی گنجد.
      باز هم خسته نباشید بابت خدمت یک ساله دولت تدبیر و امید،سالی پر از خیر و برکت
      التماس دعای فراوان
      دل نوشته ای از تمام جوانان ایران

      0
      0
    • با سلام خدمت جناب آقای دکتر ظریف و اعضای محترم دولت و تمامی مردم شریف ایران-
      در این روزهای مبارک رمضان،تمامی ملت ایران دعا گوی دکتر ظریف و دوستان ایشان در ژنو هستند تا عید فطر،عید صنعتی شدن را در کنار دولت تدبیر و امید بگیریم.هم چنین برای نابودی گروه داعش دعا می کنیم تا امت اسلام در آرامش و سلامتی باشند.

      0
      0
    • با سلام خدمت ملت شریف و عزیز ایران- خواستم بگویم اگر سال 84 سرنوشت کشور بدست افراد بی تدبیر افتاد یکی از دلایل آن ناسپاسی اندکی از اوضاع اقتصادی بود افرادی را می شناسم که همان سالهای خوش علی رغم ملک و دارایی های خوب ولی متاسفانه دکتر خاتمی عزیز را شکر نکردند و امروز متاسفانه به وضع بدی دچار شده اند.این سخن پیامبر (ص) است که تا زمانی که مردم با هم مهربان باشند همواره در خیر و خوبی هستند فکر میکنم برخی از ما نه اکثریت در سلامت اقتصادی ایران در دولت های خاتمی و هاشمی و مهندس موسوی با یکدیگر نامهربانی کردیم که مصداق های فراوانی از جمله عدم وجدان کاری و دعوا ها و شکایات از یکدیگر که فکر میکنم اواخر دولت قبل مردم با هم مهربان تر شده بودند در حدیثی از امام علی (ع) شنیدم که فرمودند خطاهای انسان را تا سن 60 سالگی (نه 40 سالگی) بپذیرید یعنی باید خطاها و کوتاهی های همدیگر را براحتی ببخشیم البته که صداقت کاری باید دو طرفه باشد تا اعتماد در جامعه زیاد شود ولی متاسفانه دیده میشود که بخاطر خطاهای کوچک دعواهای بزرگی درست میکنیم-البته من قبلا گفتم که شرایط فعلی مردم را کاملا درک میکنم و ظلمی که دولت قبل به اکتشاف و معادن کرد و بلایی که سر شرکتهای خارجی و داخلی و سازمان های دولتی مربوطه آورد واقعا دردناک بود – من خودم هم از دوستانم ضربه های بدی خورده ام که بخاطر این که به آنها کمکی درسی کنم دروغ بمن گفته و بمن خیانت کردند- من در زندگی خود به این نتیجه رسیدم که اگر در لبه پرتگاه زندگی دست یکدیگر را حتی اندک و به یک لبخند گرفتیم بجان خودم قسم که خدا در اوج سختی ها (دولت قبل) مجدد دولتی مهربان و دلسوز و مدبر (دولت تدبیر و امید) را به ما هدیه میدهد و اگر در دوران خوبی ها (دولت اصلاحات حداقل) با هم مهربان نبوده و صداقت کاری را بخصوص ناچیز شمردیم خدا بلایی به سرمان نازل میکند که هم دفع بلا سخت باشد و هم جبران خسارات آن زلزله صد ریشتری در اقتصاد و سیاست خارجی و فرهنگ خیلی سخت-پس بخودم میگویم که خطاهای دیگران را بخوبی پاسخ دهیم و روحانی عزیز را که تا امروز شکر کردیم بخوبی باز هم با صداقت کاری و اعتماد به تصمیمات دولت شکر کنیم و این گونه دشمنان داخلی خطرناک ما که بخاطر هوس های دنیوی خود میخواهند ایران را به سوریه و یمنی دیگر تبدیل کنند نمی توانند کاری انجام دهند من بخودم میگویم اول این سخنان را -شاد باشید و زندگی را جدی بگیریم ولی سخت نگیریم

      0
      0
    • دکتر جواد ظریف حرف تفکر داعشی را جدی نگیرید 79 میلیون نفر هودار تدبیر و امید هستند تدبیر عقل امید در تهران 30 بر صفر در انتخابات بیروز شد و دکتر عارف محترم نفر اول و ان دوست که در سال 92 اخر شد باز هم شکست خورد …..
      رای مردم در سال 96 دکتر روحانی و چهر سال بعد 8 سال کامل دکتر ظریف ریس دولت ایران میشوند و 8 سال هم دکتر عارف تفکر تاریک و زشت دیگر جواب نخواهد داد فقط تدبیر امید روشنایی دکتر ظریف امیر کبیر زمانه
      میزان رای مردم هست تفکر داعشی
      این حرف خیلی معنا دارد میزان رای مردم هست

      1
      0
  1. با سلام واحترام به استاد ارجمند جناب آقای دکتر ظریف

    انصافا همچون کلاسهایتان در دوره های آموزشی که توفیق میزبانی شما را دراداره کل آموزش داشتیم دقیق کوبنده با صلابت وبا عزت وحکمت سخنرانی نمودید واسباب افتخار تمامی همکارانتان به عنوان یک دیپلمات حرفه ای وورزیده را به نمایش گذاشتید انشا الله موفق پیروز باشید .

    ظهوری – هامبورگ

    0
    0
  2. تبریک می گویم .می خواهم فقط به فکر کشورت باشی.به مدیران لایق وتوانا توجه داشته باشید.ومسائل حاشی ایی را کنار بگذار کارنیک ماندگار است .مطمئن باش که جهان راحساب وکتابی است.

    0
    0
    • سلام
      امیدوارم با نگاه جدیدی که شما و تقریبا همه اعضای کابینه دارید کشور عزیزمان رااز این حالت خارج نمایید در نظرسنجی جای خیلی ها خالی است مانند ما بازنشستگان .
      خسته نباشید

      0
      0
  3. بسیار افتخار میکنم وزیری با این بینش دارم . برایتان آرزوی موفقیت دارم من یک دبیرم حرفها بسیار زیاد دارم اما فکر میکنم فضا مناسب نیست

    0
    0
  4. سلام خسته
    دکتر عزیز ایرانی وایران در طول تاریخ چه بلاها وسختی ها که ندید واستقامت نمود .
    ولی با امدن شما ورئیس محترم جمهوری محبوب دریچهای شادی وشادمانی ازدست رفته ملت
    باز گشت .
    از خداوند برایتان ارزوی سلامت وپیروزی را دارم.

    0
    0
  5. الآن یه سوال اساسی برای بنده پیش اومده … فیلتر شکن جناب وزیر چی هستش ؟؟؟؟!

    0
    0
  6. با سلام می خواستم یه خسته نباشید جانانه و یه خدا قوت به دکتر عزیزمان بگم {حسین(ع) نگهدارت}

    0
    0
  7. با عرض سلام و خسته نباشد خدمت جناب آقای دکتر ظریف
    آقای دکتر واقعا ممنونتم هستم الهی همیشه موید باشید و سرفراز تبریک تبریک

    0
    0
  8. آرامش در قلبیست که در تصرف خداست*لحضه هایت آرام وسرشار از حضور خدا باد دکتر عزیز * با سلام خسته نباشید وتشکر فراوان خدمت دکتر گرانقدرمان جناب ظریف ، خداوند را شاکریم که بعد سالها یک فرهیخته را به ملت عزیزمان هدیه داد.

    0
    0
  9. با سلام وعرض خسته نباشید از شما ممنونم که بعد از پیروزی اقای روحانی /سفر موفقیت امیز ایشان به نیویورک/یک بار دیگر دل مردم ایران زمین را شاد کردید.به امید خدا همیشه سلامت وپیروز باشید.
    به امید داشتن ایرانی سر فراز تر

    0
    0
  10. با تقدیم سلام و صلوات به پیشگاه اقا امام زمان (عج ) و عرض ارادت به محضر مقام معظم رهبری . . . بنده بعنوان یک افسر بازنشسته ناجا که 82 ماه از عمر و جوانی خود را در راه پاسداری از شرف و ارزش های دینی و ملی و در جبهه های جنگ سپری نموده ام . با تمام وجود به ارزش های ذاتی جنابعالی افتخار می کنم و اعتقاد راسخ دارم که مشگلاتی که در اثر سوء مدیریت مدیران قبلی بر سیایت خارجی میهن بزرگ اسلامیمان تحمیل گردیده بود توسط دلیر مرد با شرف و بزرگی چون جنابعالی با درایت و شجاعت مرتفع خواهد شد زیرا چگونگی رابطه و تعامل با سایر کشورها تاثیر بسیار زیادی بر اقتصاد و پیشرفت های اقتصادی کشورمان خواهد داشت .بهمین مناسبت به عنوان یک ایرانی پیرو ولایت دست تمامی دلسوزان با شرف و وطن پرست که عمرشان را وقف ابادانی و پیشرفت کشورمان می کنند می بوسم ….. @سربلند و پیروز باشید .

    0
    0
  11. با عرض سلام خدمت آقای دکتر ظریف من از طرفداران شما بودم ولی بعد از موضعگیری شما در مورد جزیره ابوموسی بسیار متاسف شدم وخجالت زده از اینکه وزیر خارجه کشورم حس وطن پرستی ندارد وبه همین سادگی حاضر است خاک وطن را که در راه حفظش هزاران شهید در خون خود غلطیده اند تقدیم بیگانگان کند افسوس

    0
    0
  12. باسلام وخسته نباشیدامیدوارم آنچنان عمل کنید که آیندگان در مورد تصمیمات وتعهدات شما طوری اظهار نظر کنندکه ما در مورد معاهدات گذشته مثل (ترکمنجای و….)فکر نکنند

    0
    0
  13. سلام
    باتیریک توانمندی و قدرت در تصمیمگیری سریع که ازمختصات یک سیاستمدار برجسته و باسوادوجسوراست>

    متاسفانه بنظر میرسد مشگلات اواخر دولت جناب خاتمی همین حالا و در زمان کمتر از ششماه
    دارد گریبان جنا ب روحانی و بطبع ان اقایان وزرائ رامیگیرد!
    مجلسی که در زمان احمدی نزاد موش بود
    در این مدت کوتاه تا دلش خواسته دق دلیهای گذشته را با احضار و تذکر و کارت زرد مزاحم برنامه ریزی و کار اجرائی دولت شده

    چشم ما و شما و جناب روحانی روشن /کمیته نظارت بر مذاکره کنندگان هم که تشکیل داده اند
    انهم درست در زمانی که هنوز تکلیف کارتهای هذیه اشان از سازمانهای متعدد دولت روشن نسده

    همیشه گفته اند حمله بهتر تاکتیک دفاعی است!!!!!!!
    نکته اخر
    بعضی از دوستان محبت کرده اند و جناب عالی را مصدق زمان نامیدند

    لطفا مواظب باشید که همین دوستان عاقبت جناب دکتر مصدق را برای شما نبینند
    سلامت / پایدار / استوار و مصصم وقاطع باشید و اجازه ندهید افراد معلوم الحال مانع راه صحیحخ شما باشند
    همین خواسته را برای جناب دکتر روحانی دارم

    0
    0
  14. باسلام با انکه در ایران عزیز بیکارم مسکن مهر ثبت نام کرده و پولی ندارم واریز کنم مستاجر 4تومن پول پیش دادم 400اجاره باموتور کار میکنم خدارو سپاسگذارم واز ش من ا اقای وزیر بینهایت سپاسگذارم بخاطر سر فرازی ایران شبانه روز مشغول کارید سپاسگذارم

    0
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۰ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۰ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین