امروز: جمعه، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۷ Friday, 26 April 2024

صدیقی: صهیونیسم جهانی ریشه شر در عصر ماست

صدیقی: صهیونیسم جهانی ریشه شر در عصر ماست

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه باید توجه داشت که فتنه ریشه‌کن نشده و هنوز هم موجود است، گفت: نفوذ برخی فتنه‌گرها و طرفداران فتنه در مجاری اجرایی کشور هشدار جدی است.
:
به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز ،‌ حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه نباید دشمن بیرونی و درونی را فراموش کنیم، گفت: استکبار دشمن جان، آبرو و ناموس ماست و استقلال ما را هدف گرفته است و این انقلاب و نظام که ناموس شما مردم قلمداد می‌شود مورد تهدید استکبار است.
:
به گزارش ایسنا، صدیقی افزود: صهیونیسم جهانی ریشه شر در عصر ماست و این تکفیری‌ها و حکومت‌های مزدور در منطقه شیاطین هستند و می‌خواهند به اینها خط دهند تا دلارهایشان را صرف تکفیری‌ها کنند و همان‌طور که فقر و بیماری کمش هم زیاد است دشمن هم کمش زیاد است.
:
خطیب نماز جمعه این هفته تهران همچنین گفت که در رأس دشمنان نفس اماره است و این نفس وسوسه می‌کند تا دنیا ما را به باتلاق مادیگری بکشاند.
:
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک میلاد پیغمبر (ص) و امام جعفر صادق (ع)، ضمن اینکه پیامبر اکرم را پیامبر رافت، عزت و توحید دانست، گفت که امام جعفر صادق(ع) احیاگر علوم اخلاق، فرهنگ و عالم به جهان بشریت است و اگر امام صادق و مکتب فقهی ایشان نبود دنیای اسلام چنین مکتبی را نداشت.
:
صدیقی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم عرب را با یکدیگر و با اعجم به عنوان برادر در کنار هم متحد ساخت و در سنگر وحدت و اتحاد پیروزی‌های غیرمترقبه‌ای را برای‌شان عاید کرد و امیدواریم ما در گفتن لا اله الا الله صادق باشیم و بدانیم اتحاد و انسجام ما پیغمبر را خشنود و دشمنان‌مان را مایوس می‌کند. ما نباید کاری کنیم که دشمنان‌مان شاد شوند و در این راستا از خانواده تا جبهه سیاسی به هم نزدیک شویم و زیر یک پرچم قرار بگیریم.
:
خطیب نماز جمعه این هفته تهران در ادامه با مورد توجه قرار دادن روز 9 دی، گفت: ‌از مردم بیدار، بصیر و ولایتمدار و متدین تقدیر و تشکر می‌کنیم که در روز 9 دی امسال هم در شهرهای مختلف با اجتماعات باشکوه به فتنه‌گران هشدار دادند.
:
صدیقی گفت: باید توجه داشت که این فتنه ریشه‌کن نشده و هنوز هم موجود است و طرفداران فتنه که از اقلیت محض هستند، علنا در 16 آذر در برخی محیط‌ها از فتنه حمایت کردند. همچنین نفوذ برخی فتنه‌گرها و طرفداران فتنه در مجاری اجرایی کشور هشدار جدی است.
:
خطیب نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: برخی از آنها که در فتنه بازارگرمی می‌کردند حالا شهر به شهر راه افتادند و برخی دانشگاه‌ها محل امن آنها و باشگاه تبلیغاتی‌شان شده است و از هم‌اکنون برای خبرگان و مجلس آینده از امکانات استفاده می‌کنند که حق‌شان نیست و می‌خواهند برای به دست گرفتن مجلس آینده از هم‌اکنون زمینه‌سازی کنند و در خبرگان دستی داشته باشند تا بتوانند در متزلزل کردن پایه‌های نظام در آینده موثر باشند.
:
وی گفت: اما من به اینها می‌گفتم شما چند بار می‌خواهید تجربه کنید؟ دست غیب این انقلاب و رهبری و محور انقلاب را تاکنون حمایت کرده و حضور مردم جلوه عنایت حق تعالی است و تصرفات تکوینی مولای ما حضرت بقیه‌الله الاعظم امام زمان (عج) است.
:
صدیقی با بیان اینکه من به اینها نصحیت می‌کنم و می‌گویم توبه کنید، افزود: برخی از سران فتنه در حصر هستند و برخی آزادند و در آزادیشان در بعضی جاها و در بعضی رسانه‌ها با اینکه ممنوع‌التصویر و ممنوع‌التبلیغ‌اند، حمایت می‌شوند و امکانات وسیعی از طریق مجاری اجرایی در اختیارشان است و جولان می‌دهند.
:
خطیب نماز جمعه این هفته تهران در همین راستا گفت: همه اینها نشان می‌دهد که آنها همچنان سر موضع خود هستند و با این وجود اگر این مسیر با حضور مردم و تصمیم قاطع مسئولان معالجه نشود، هزینه‌های بعدی پیش خواهد آورد لذا حضور مردم و محکومیت طرفداری از فتنه را در راس مسائل قرار دادن مهم است و مردم ما مصممند که جلوی فتنه بایستند.
:
خطیب نماز جمعه این هفته تهران در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاس نماز و پیام مقام معظم رهبری به این اجلاس، اظهار کرد: اجلاس نماز از وقایع مبارکی است که 23 سال است تکرار می‌شود و پیام رهبر عزیزمان مثل همه پیام‌های ایشان کارساز و کارآمد و اجرایی است. ایشان به کسانی که دست‌اندرکار در این زمینه هستند فرمودند وقت ارزیابی است تا این حرکت مبارک در توسعه نمازگزاران از طریق کمی و کیفی مدنظر قرار بگیرد.
:
صدیقی گفت: تمام امکاناتی که دولت و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در این باره به کار گیرند باید مورد ارزیابی قرار گیرد.
:
وی در بخش دیگری از سخنان خود از ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل کرد و گفت: ارتش مقتدر، ولایتمدار و مکتبی نظام جمهوری اسلامی که در این رزمایش اخیر بسیار مقتدرانه و شکوهمند اقتدار، جلال و تجهیزات دشمن‌شکن را به نمایش گذاشته بود و در مرزهای آب‌های بین‌المللی با انواع نمایش‌های امکانات، تاکتیکی و اقتداری هم به دوستان داخل کشور و منتظران امام عصر (عج) دلگرمی دادند و هم به کشورهای همسایه این پیام داده شد که شما اینقدر به دامن بیگانگان پناه نبرید، قدرت کافی در خود منطقه است و ارتش ما می‌تواند هر حرکت شومی را در نطفه خفه کند.
:
خطیب نماز جمعه این هفته تهران همچنین به 17 دی روز اعلام کشف حجاب از سوی رضاخان اشاره کرد و گفت: حساسیت دنیای غرب به حجاب و عفاف زنان نشانه تاثیرگذاری حجاب و عفات در کاهش نفوذ استعمارگران است. آنچه که امروز درباره زن انجام و شعار می‌دهند هم تحقیر زن و هم مرد‌سالاری است.
:
وی افزود: اینها زنان را به عنوان ابزاری برای التذاذ مردان می‌دانند و سیاسیون صهیونیست‌ها و مقامات‌شان زن‌هایشان را بزک می‌کنند و می‌آورند که این خود سقوط دنیای زن در فرهنگ است در حالیکه حجاب تاکید بر هویت زن است.
:
خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه حرکات ما نباید انفعالی باشد، گفت: ما باید به این ظلم بی‌امانی که نسبت به جامعه زنان شده است، هجوم ببریم چرا که آنها زن را از هویت خود گرفته‌اند و انواع تمتعات شیطانی را به کار می‌بردند و اسمش را آزادی و تکریم زن می‌گذارند.
:
صدیقی دستگیری شیخ سلمان در بحرین را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: دستگیری شیخ سلمان یک عمل ضدقانون، ضد اخلاق و ضد مردمی است و نمی‌شود گفت که در این راستا یک اقلیت سنی در برابر اکثریت شیعه در بحرین ایستاده‌اند. اینها نه سنی و نه شیعه‌اند بلکه ماموران انگلیس و آمریکا هستند و فکر می‌کنند با درگیری و تخریب مساجد می‌توانند حرکات پیش آمده را متوقف کنند در حالیکه باید به آنها گفت شما انواع فشارها را به کار بردید و دیدید که این حرکت‌ها خاموشی ندارد.
:
خطیب نماز جمعه این هفته تهران افزود: همان‌طور که آیت‌الله سیستانی در این باره پیام دادند و خواستند که در آزادی شیخ سلمان اقدام شود ما هم این هشدار را می‌دهیم و این خواسته قانونی بحق، موافق با شعارهای بین‌المللی است چرا که آنها می‌خواهند حق سرنوشت را خود داشته باشند.
:
وی همچنین در خطبه‌های نخست نماز جمعه تهران اظهار کرد: بر طبق فرایض حفظ نظام از اوجب واجبات است و قرآن و عترت و انقلابی که میوه قرآن و عترت است امانت خدا و پیامبر و ائمه و امانتی است که امام راحل و شهدا به ملت ما سپرده‌اند.
:
خطیب نماز جمعه این هفته تهران همچنین با مورد توجه قرار دادن نقش نماز و همچنین گناهان مربوط به زبان که بسیار آسیب‌زاست، گفت: زبان ما باید زبان دین و اخلاق باشد، نیش زبان، دروغ، تهمت، تحقیر و لغو انسان را بیچاره و در پیشگاه خدا بی‌آبرو می‌کند و باید مواظب باشیم که با زبان‌مان حیثیت و آبروی افراد را از بین نبریم چرا که آبروی مومن مثل خون مومن است.
./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۱ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۱ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین