امروز: سه شنبه، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۷ Tuesday, 16 April 2024

معاون حقوقی استقلال: با باند نکونام قاطعانه برخورد می‌کنیم

معاون حقوقی استقلال: با باند نکونام قاطعانه برخورد می‌کنیم

معاون حقوقی باشگاه استقلال می‌گوید جواد نکونام به همراه تعدادی دیگر از بیرون مانده‌های این فصل استقلال باندی را علیه قلعه‌نویی تشکیل داده‌اند که قطعا با برخورد قاطعانه باشگاه استقلال روبه‌رو خواهد شد.

 

به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز به نقل از ایسنا ، محسن بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری، در مورد صحبت‌های مطرح شده از سوی جواد نکونام در مورد امیر قلعه‌نویی اظهار کرد: با تاکیدی که آقای افشارزاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال داشتند قرار شد تا به صورت کاملا جدی شکایت امیر قلعه‌نویی از جواد نکونام پیگیری شود.

 

او تصریح کرد: البته این مسئله شاید ماهیتا ارتباطی به باشگاه استقلال نداشته باشد اما مدیرعامل باشگاه در حمایت از امیر قلعه‌نویی این ماموریت را به من سپرده تا این قضیه را مدیریت و پشتیبانی کنم و شکایت آقای قلعه‌نویی از جواد نکونام را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری کنم.

 

معاون حقوقی باشگاه استقلال اضافه کرد: به جواد نکونام توصیه می‌کنم دست از بی‌اخلاقی بردارد. مصاحبه او مصداق جرم است و قطعا آن را در مراجع قضایی پیگیری می‌کنیم و مطمئن باشید این صحبت‌های او بی‌پاسخ نمی‌ماند. نکونام اگر حرفی دارد، باید از طریق مراجع انضباطی پیگیری کند و مطمئن باشد که اگر کسی تخلفی کرده باشد، حتما با او برخورد خواهد شد.

 

بزرگی با انتقاد مجدد از صحبت‌های مطرح شده از سوی نکونام خاطرنشان کرد: اینکه نکونام به این شکل فضای جامعه را ملتهب می‌کند و به نوعی علیه قلعه‌نویی باندی را تشکیل داده و مقابل این سرمربی صف آرایی کرده، بی‌پاسخ نمی‌ماند. این‌ها کسانی هستند که از باشگاه بیرون مانده‌اند و اطلاع دارم که حتی به یک بازیکن دیگر هم اصرار کرده‌اند تا علیه قلعه‌نویی موضع‌گیری کند اما او قبول نکرده است.

 

او افزود: ما به دنبال برخورد قاطعانه با این افراد که علیه قلعه‌نویی باندی را تشکیل داده‌اند، هستیم و مطمئن باشید مطرح کردن چنین صحبت‌هایی علیه قلعه‌نویی قطعا به فوتبال آنها نیز برخورد پیدا خواهد کرد. این افراد به دنبال حاشیه‌سازی برای استقلال هستند و ما برای دفاع از حقوق باشگاه استقلال به صورت جدی و محکم مقابل آن‌ها می‌ایستیم.

 

معاون حقوقی باشگاه استقلال با بیان اینکه مطرح کردن چنین صحبت‌هایی در رسانه‌ها راه حل مناسبی برای پیگیری خواسته‌های این افراد نیست اضافه کرد: اگر این افراد صحبتی دارند یا باید از مراجع قضایی پیگیری و یا از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مطالب خود را مطرح کنند. صحبت‌های مطرح شده به هیچ عنوان به سرمربی کنونی استقلال ارتباطی پیدا نمی‌کند و این افراد مطمئن باشند که نمی‌توانند به امیر قلعه‌نویی ضربه بزنند.

 

بزرگی افزود: این افراد اگر دلایلی در دست دارند بیایند و از طریق کمیته اخلاق و کمیته انضباطی آن را پیگیری کنند. حرف‌هایی که زده می‌شود از سوی بیرون مانده‌های این فصل استقلال و مبتنی بر حب و بغض است. من به این آقا که این صحبت‌ها را مطرح کرده می‌گویم چرا زمانی که در استقلال بود چنین حرف‌هایی را نمی‌زد و همه چیز گل و بلبل بود؟ شما با شخصی مشکل دارید، بیایید و به صراحت آن را مطرح کنید و این گونه جبهه‌گیری و صف‌آرایی نکنید.

 

معاون حقوقی باشگاه استقلال در مورد مطالب مطرح شده درباره حضورش در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز گفت: من عضو این کمیته نیستم. اعضای این کمیته مشخص هستند. ما از این کمیته تقاضای رسمی کرده‌ایم تا وارد این مسئله شود و آن را بررسی کند. وقتی این بازیکن می‌گوید حرف‌هایی دارم که اگر بگویم دود از کله هواداران بلند می‌شود، حتما بیاید و مدارک خود را بیان کند.

به گزارش ایسنا در روزهای اخیر امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام در سلسله صحبت‌هایی مواردی را نسبت به یکدیگر مطرح کردند.

انتهای پیام

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۰ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۰ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین