امروز: شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۲ Saturday, 27 April 2024

اظهارات کی‌روش پیش از بازی با بحرین

اظهارات کی‌روش پیش از بازی با بحرین

سرمربی تیم ملی ایران با اشاره به اینکه بحرین تیم بسیار خوبی است، اضافه کرد: آنها 9 بازی تدارکاتی داشتند و تیم بسیار خوب و آماده ای هستند اما توقعات هم از تیم ایران بالاست و تمام تلاشمان را به کار می‌بندیم تا این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.
:
به گزارش سایت خبری بینانیوز ، سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرد تمام تلاش تیم ملی ایران برای پیروزی مقابل بحرین است.

:
به گزارش مهر، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر بحرین، در خصوص این مسابقه ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوش می‌گویم به همه رسانه‌ها و از مسئولان برگزار کننده مسابقات به خاطر برگزاری مناسب رقابتها تشکر می‌کنم.
:
وی افزود: خوشحال هستیم در این جا حضور داریم و سعی می‌کنیم در تک تک مسابقات موفق باشیم. البته می‌دانم برای همه تیم‌ها سنتی و خصوصا شما بازی اول مهم است.
:
سرمربی تیم ملی ایران با اشاره به اینکه بحرین تیم بسیار خوبی است، اضافه کرد: آنها 9 بازی تدارکاتی داشتند و تیم بسیار خوب و آماده ای هستند اما توقعات هم از تیم ایران بالاست و تمام تلاشمان را به کار می‌بندیم تا این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.
:
وی در پاسخ به این پرسش که تیم ایران مقابل تیم قدرتمند ژاپن، استرالیا و … برای رسیدن به قهرمانی چقدر شانس دارد، تاکید کرد: تمام تیم‌ها آرزها و اهداف بزرگی دارند. البته تمام تمرکزمان برابر دیدار با بحرین است که بازیکنان خوبی دارد و برای آنها احترام قائل هستیم.
:
کی‌روش همچنین یادآور شد: با احترام به همه تیم‌ها باید بگویم هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. استراتژی ما این است که تنها روی بازی آینده تمرکز کنم به همین دلیل بازی استرالیا را ندیدم. اگر در آینده به استرالیا برخورد کنیم با توجه بیشتری بازی‌های این تیم را تماشا و بررسی می‌کنم.‎
:
وی در مورد نداشتن دیدارهای تدارکاتی تاکید کرد: نه، از بدو ورود به استرالیا از آمادگی تیم و سطح امکاناتمان خوشحال بودم. از سیدنی کارمان را شروع کردیم. با قلب و فکر بزرگ آماده هستیم با قدرت و روحیه جنگجویانه مسابقات را آغاز کنیم.
:
سرمربی تیم ملی ایران همچنین در مورد همگروهی با تیم‌های عربی و نحوه برخورد با نوع بازی و ضد فوتبال این تیم‌ها تاکید کرد: واقعیت این است که این شایعه را زیاد شنیدم اما در بازی با قطر، لبنان، اردن و … چنین چیزی را در زمین مسابقه ندیدم. مطمئنا فراموش نکنید بازی اول مقابل بحرین در تهران نتیجه ای رقم خورد که در فوتبال معمول نیست. البته در بازی برگشت کار سختی داشتیم و در بازی برگشت که آنها یک بر صفر جلو بودند، طبق شرایط بازی مجبور بودند که نتیجه مهم آن مسابقه را حفظ کنند.
:
وی اضافه کرد: وظیفه من و بازیکنانم این است که کارمان را انجام دهیم. داور حضور دارد و اگر ببیند اتفاقی خارج از قوانین رخ داده، باید به وظیفه اش عمل کند. آیا سئوال این است که آیا بازی مقابل بحرین برای مان سخت است و پاسخش این است بله زیرا ایران و بحرین رقیبن سنتی هستند و همین مساله بازی را حساس‌تر و زیباتر می‌کند و امیداریم این مسابقه را با پیروزی به پایان برسانیم.
:
کی‌روش در ادامه یادآور شد: همانگونه که ایران مقابل آرژانتین سعی کرد که نتیجه را حفظ کند.، اگر اتفاقی خارج از مسائل فوتبالی رخ ندهد، مشکلی بوجود نمی‌آید و همه بازی خود را انجام می‌دهند. در آخر هم هر دو تیم تلاش می کنند برنده بازی باشند و با توجه به قوانین بازی جوانمردانه سعی می‌کنیم، نتیجه این بازی را به سود خود خاتمه دهیم.
:
وی در مورد مصدومیت بیک زاده با بیان اینکه تاسف انگیز است که بازیکنان خوب را پیش از مسابقات از دست می‌‎دهد، یادآور شد: وقتی بازیکنی را در شروع مسابقات از دست می‌دهید با مشکل روبرو می‌شوید زیرا به بازیکنان خود در مسابقات نیاز دارید. وقتی 4 سال پیش به ایران آمدم، وقتی بازیکنی مصدوم میشد یا خداحافظی می کرد، 6 ماه مردم ایران گریه می کردند که چرا این بازیکن از دست رفت اما از وقتی به ایران آمدم گزینه های دیگری را بوجود آوردم که جای آن را بگیرند.
:
سرمربی تیم ملی ایران اضافه کرد: هرچند بازیکنان با تجربه مهم هستند اما بازیکنان جوان هم می‌توانند جای آنها را به خوبی پر کنند. نگرش مان به جام ملتها این بود که 13 بازیکن از جام جهانی و 10 بازیکن جوانتر برای این جام و جام جهانی بعدی را دور هم جمع کنیم اما در نهایت از دست دادن بیک زاده و منتظری برایمان اتفاق خوبی نبود.
:
./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۱ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۱ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۲ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین