امروز: شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۱ Saturday, 27 April 2024

افشاگری تلفن‌های مشکوک درهفته‌های پایانی لیگ/نتایج رابه سودشمامی‌کنیم

افشاگری تلفن‌های مشکوک درهفته‌های پایانی لیگ/نتایج رابه سودشمامی‌کنیم

مربی – بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز از تماس‌های مشکوکی پرده برداشت که در روزهای پایانی لیگ برتر فوتسال با او برقرار می‌شود. شمسایی می‌گوید افرادی با شماره‌های ناشناس با او تماس می‌گیرند و حاضرند برای تغییر نتیجه در مسابقات فوتسال همکاری کنند.

 

به گزارش سایت تحلیلی خبری بینا نیوز به نقل از خبرگزاری مهر در گفتگو با وحید شمسایی در خصوص دیدار این هفته تیم دبیری تبریز برابر تیم شرکت حفاری و آخرین وضعیت تیم دبیری برای این بازی اظهار کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد. خوشبختانه بازیکن محروم هم نداریم و همگی آماده بازی هستند. خود من هم مشکلی ندارم و می‌توانم برای دبیری بازی کنم.

وی افزود: جدا از همه این موارد، تیم حفاری یک تیم پرقدرت و خوب بوده است. حفاری بازیکنان با استعدادی دارد و به همین خاطر سه بازیکن از این تیم در تیم ملی حضور دارند. آنها حداقل باید دو، سه بازیکن دیگر هم در تیم ملی داشته باشند.

 

مربی- بازیکن تیم دبیری در ادامه با بیان اینکه بازی در اهواز دشوار است، گفت: ما با هدف به اهواز می‌رویم. اگر قرار است قهرمانی را به دست بیاوریم، رسیدن به این عنوان از اهواز شروع می‌شود. همه تمرکز و روحیه بازیکنان ما روی 40 دقیقه بازی در اهواز است. در این مسابقه چاره‌ای جز پیروزی نداریم و می‌رویم که با سه امتیاز برگردیم.

شمسایی ادامه داد: بازی با حفاری، مهمترین بازی این فصل ماست. ما به تیم‌های دیگر کاری نداریم و فقط روی عملکرد بازیکنان خودمان تمرکز کرده‌ایم.

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به اتفاقاتی که برای تیم دبیری در این فصل رخ داد، اشاره کرد و یادآور شد: این مدت اتفاقاتی برای ما افتاد که من پیش بینی آنرا از قبل می‌کردم. فعلا درباره این اتفاقات سکوت می‌کنم. ولی تا وقتی که تیم ما باختی نداشت، ضریب فشارها روی دبیری افزایش یافت و همین مسئله باعث محرومیت و اخراجم شد. مسائلی سر دبیری آوردند که باید سر وقت درباره آن حرف بزنم.

مربی – بازیکن تیم دبیری در ادامه از تماس‌های مشکوکی خبر داد که بخش ناپاک فوتسال نامیده می‌شود. شمسایی در این خصوص گفت: در این چند روز تلفن‌هایی به من زده می‌شود که جالب نیست. در این تلفن‌ها می‌گویند “شما برای ما چه کار می‌کنید که یا ما برای شما چه کار کنیم که فلان نتیجه به دست بیاید”. این مسائل زیبنده فوتسال ما نیست.

 

وی تاکید کرد: اگر قرار باشد وحید شمسایی با زد و بند قهرمان فوتسال شود، همان بهتر که آن فوتسال را در و تخته کنند. امیدوارم تمام مسابقات لیگ، چه مسابقه تیم‌های بالای جدول و چه تیم‌های پایین و وسط جدول در سلامت کامل برگزار شود. از کمیته اخلاق، کمیته فوتسال، فدراسیون فوتبال و همه عوامل دست اندرکار می‌خواهم این دو هفته پایانی لیگ برتر فوتسال را عمیق‌تر زیر نظر بگیرند.

 

شمسایی در پاسخ به این سئوال که تماس‌ها از طرف چه کسی و با چه شماره‌ای برقرار می‌شود، گفت: این دو، سه روز تلفن‌هایی که به من می‌شود بیش از حد شده ولی شماره‌هایی که روی تلفنم می‌افتد صفر است و مشخص نیست صاحب خط چه کسی است. البته من چند تماس را ضبط کردم. آنها می‌گویند “ما چه کاری می‌توانیم برایتان انجام بدهیم یا اینکه فلان شخص می‌تواند فلان کار را برای شما انجام بدهد”. واقعا خودم دوست دارم بدانم این آدم‌ها چه کسانی هستند و دنبال چه می‌گردند.

 

وی افزود: اگر وحید شمسایی می‌خواست کاری انجام بدهد، آنرا مقابل تیم‌های انتهای جدولی انجام می‌دادم که مشکوک هم نباشد. پاکی تیم فوتسال دبیری اثبات شده است. دبیری مالک باشگاه هم می‌گوید اگر توانستیم در زمین پیروز شویم، قهرمان خواهیم شد. امیدوارم نتیجه تمام مسابقات در زمین رقم بخورد.

شمسایی در پایان گفت: ما ابتدای فصل ادعای قهرمانی نداشتیم. الان شرایط ما طوری است که دومی ما در لیگ فوتسال قطعی شده است. هرچند کسب عنوان نایب قهرمانی نمره قبولی است ولی این عنوان ما را قانع نمی‌کند. می‌خواهیم با قهرمان شدن، نمره قبول‌تری را به دست بیاوریم. جایی که این همه بازیکن قوی وجود دارد، حیف است به جایی برسیم که با تلفن زدن دنبال نتیجه باشیم. ضمن اینکه تهمت و دروغ هم زیاد رد و بدل می‌شود. از همینجا می‌گویم اگر کسی پشت سر من حرف بزند و تهمت‌هایی را به من نسبت بدهد، مدیون است.

 

تیم فوتسال دبیری تبریز فردا شنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال در شهر اهواز به مصاف تیم شرکت حفاری خواهد رفت.

 

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۱ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۱ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۲ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین