امروز: شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۲ Saturday, 27 April 2024

مصادیق بدپوششی زمستانی اعلام شد

مصادیق بدپوششی زمستانی اعلام شد

رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی با اشاره به مصادیق بدپوششی در زمستان 93، گفت: بطور حتم کلاه حجاب کاملی برای بانوان محسوب نمی شود و با استفاده کنندگان مانتوهای کوتاه، تنگ و منقوش به تصاویر نامأنوس با فرهنگ ایرانی و ساپورت های بدن نما و منقش به طرح های مبتذل برخورد می شود.

:

به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز ، سرهنگ مسعود زاهدیان با اشاره به فعالیت پررنگ گشت های امنیت اخلاقی در سطح جامعه، اظهار داشت: افراد بد پوششی که ضوابط عمومی عفاف و حجاب را در جامعه رعایت نمی کنند از طریق واحدهای پلیس امنیت اخلاقی مورد پیگرد قرار گرفته و با برخورد های مشاوره ای و آموزشی با آنان می شود. وی با اشاره به اینکه اقدامات پلیس امنیت اخلاقی، دفاعی و ایجابی است، افزود: این پلیس به دنبال حفظ اصالت فرهنگی و اجتماعی متناسب با خواست عمومی جامعه ایرانی و تحکیم آنها است.
:
رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا در پاسخ به این سئوال که آیا با نزدیک شدن به فصل زمستان برخوردها و فعالیت گشت امنیت اخلاقی کاهش می یابد یا خیر، برخورد با خودنمایی و هنجارشکنی را وظیفه جاری این پلیس دانست و گفت: عفاف و حجاب در جامعه تعریف شده و ممکن است لباسی دارای پوشیدگی باشد اما مایه تبرج و خودنمایی بوده و عفت عمومی را مورد هدف قرار دهد. به گفته زاهدیان، مصادیق حجاب که مورد پذیرش ضوابط شرعی و عرفی است، مشخص بوده و افراد نباید با لباس های بدن نما عفت عمومی را جریحه دار کنند که در این صورت مورد پیگرد قرار می گیرند.
:
وی با اشاره به مصادیق بدپوششی و برخورد پلیس امنیت اخلاقی با بدپوششان در زمستان 93، گفت: بطور حتم کلاه حجاب کاملی برای بانوان محسوب نمی شود و با استفاده کنندگان مانتوهای کوتاه، تنگ و منقوش به تصاویر نامأنوس با فرهنگ ایرانی و ساپورت های بدن نما و منقش به طرح های مبتذل برخورد شده و در صورت مواجهه گشت های پلیس، این افراد برای اصلاح وضع ظاهری خود به مقرهای تعیین شده، هدایت می شوند.
:
شیوه نامه مشترک پلیس و وزارت ارشاد برای مجوز کنسرت ها

:
زاهدیان در ادامه رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا با اشاره به تهیه و تدوین شیوه نامه ای مشترک توسط پلیس و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نحوه صدور مجوز به کنسرت ها، گفت: در راستای کاهش ناهنجاری ها، مشخص شدن ضوابط فرهنگی و فنی سالن های برگزاری موسیقی زنده، رعایت حقوق شهروندی و عدم تجاوز به حریم افراد در اینگونه برنامه، این شیوه نامه با همکاری معاونت هنری وزارت ارشاد در دست بررسی و تصویب است. وی افزود: این شیوه نامه مشترک، کیفیت برگزاری کنسرت ها را مشخص می کند نه اینکه کنسرتی دراستادیومی برگزار شود که ابزار فنی آن فراهم نیست و حقوق شهروندی و ضوابط انتظامی در آن رعایت نمی شود.
:
براساس گزارش سایت پلیس ،به گفته زاهدیان، این شیوه نامه مشترک، روندی مشخص و یکنواخت برای اجرای مقررات و قوانین برگزاری کنسرت ها است تا با کمترین مشکل شاهد برگزاری این فعالیت فرهنگی باشیم؛ نظرات ناجا در رابطه با تدوین شیوه نامه به مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد ارائه شده است و منتظر جمع بندی و ارائه متن نهایی از سوی مرکز مذکور هستیم.

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۱ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۱ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۲ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین