مدیرعامل برج میلاد تهران خبر از رونمایی میز خدمات رسان به گردشگران (HELP DESK) در ششمین برج بلند مخابراتی دنیا خبر داد و گفت: با افتتاح HELP DESK در برج میلاد تهران، خدمات ویژه گردشگری به بازدیدکنندگان به ویژه گردشگران خارجی ارائه می شود.
به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز به نقل از ایسنا ، فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این مطلب افزود: HELP DESK مجموعهای از خدمات گردشگری بوده که برای نخستین بار در ایران قرار است در برج میلاد تهران افتتاح شود.
وی با اشاره به اینکه برج میلاد تهران در حال حاضر به یکی از مقاصد گردشگری مسافران پایتخت تبدیل شده است، تصریح کرد: گردشگران با مراجعه به HELP DESK که در زیرگذر برج میلاد تهران افتتاح می شود، می توانند انواع خدمات گردشگری همچون نقشه شهر، معرفی هتل های شهر، آگاهی از آخرین اطلاعات پرواز، راه آهن، پایانه های مسافری، تایید و ثبت بلیت مسافران خارجی از طریق شبکه اینترانت و اینترنت، صدور گواهینامه بین المللی و … را دریافت کنند.
به گفته هوشیار پارسیان، راه اندازی HELP DESK با هدف استاندارسازی سفر و گردشگری در پایتخت و برای ارائه خدمات ویژه به گردشگران تهران به ویژه مسافران خارجی در برج میلاد تهران است.
مراسم رونمایی از HELP DESK فردا یکشنبه ساعت 10 صبح با حضور مسوولان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و مدیران شهری در برج میلاد تهران برگزار می شود.
انتهای پیام