امروز: پنج شنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۱ Thursday, 25 April 2024

استقلال در اهواز برد و تراکتورسازی در مشهد باخت/جدول لیگ برتر

استقلال در اهواز برد و تراکتورسازی در مشهد باخت/جدول لیگ برتر

تیم فوتبال پدیده مشهد نخستین بردش در لیگ پانزدهم را درحالی برابر تراکتورسازی تبریز بدست آورد که اولین شکست فصل جاری را به این تیم تبریز تحمیل کرد.
:
به گزارش سایت خبری بینانیوز ، در نخستین دیدار از روز سوم هفته چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز جمعه تیم‌های پدیده مشهد و تراکتورسازی تبریز برابر هم به میدان رفتند که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر پدیده به پایان رسید.
:
به گزارش مهر، در این بازی که در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شد، یونس شاکری در دقیقه ۸۵ گل برتری تیم فوتبال پدیده را به ثمر رساند تا این تیم مزد حملات بیشمارش در نیمه دوم را با این گل بگیرد. همچنین خالد شفیعی بازیکن تیم تراکتورسازی در دقیقه ۴+۹۰ با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.
:
شاگردان رضا مهاجری که در دو هفته نخست لیگ برتر، پیروزی برابر پرسپولیس و فولاد را از دست داده و هفته پیش برابر سایپا تن به شکست دادند، نخستین برد خود در لیگ پانزدهم را برابر تراکتورسازی جشن گرفته تا با تکیه بر این پیروزی به رده هشتم صعود کنند.
:
تراکتورسازی‌ها که فصل پیش در مشهد و تبریزز برابر پدیده ناکام ماندند، در این هفته نیز نخستین باخت خود در فصل جاری را برابر این تیم مشهدی تجربه کرده اما به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم، در جایگاه هفتم باقی‌ماندند.
:
استقلال اهواز 1-2 استقلال تهران
هفته چهارم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور جمعه شب با جدال تیم‌های استقلال اهواز و استقلال تهران به پایان رسید؛ مسابقه‌ای که با نتیجه ۲ بر یک به سود آبی‌پوشان تهرانی همراه شد تا این تیم سومین برد خود در لیگ پانزدهم را جشن بگیرد. در این بازی که با قضاوت محمدرضا اکبریان و در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، محسن کریمی (۷۲) و میثم مجیدی (۲+۹۰) برای استقلال تهران گل زدند و طالب ریکانی در دقیقه ۷۴ تک گل تیم استقلال اهواز را به ثمر رساند.
:
در این بازی استقلالی‌ها با ترکیب سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، امین حاج محمدی، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، جابر انصاری (۱۳+۹۰- هرایر مگویان)، ریوالدو دسوزا (۶۴- پرو پییچ)، بهنام برزای (۶۹- محسن کریمی) و روزبه چشمی به میدان آمد و استقلال اهواز هم از پرویز کریمی، محمد اسماعیل نظر، سعید سالارزاده، مبین میردورقی، طالب ریکانی، عادل کلاه کج، فرزاد آشوبی، حسین بهرامی، میلاد پاک پرور (۶۹- شاهین مجیدی)، محسن حمیدی و حمزه خذیراوی برابر میهمان سفیدپوش خود به میدان آمد.
:
در نیمه نخست، استقلال تهران بدون جاسم کرار عملا در مرکز زمین طراحی برای فوتبال نداشت و از کناره‌ها هم در غیاب برهانی و با بازی ضعیف خسرو حیدری در این نیمه عملا برنامه ای برای رسیدن به دروازه همنام اهوازی نداشت و در آنسوی میدان هم شاگردان سیاوش بختیاری زاده فاقد اعتماد به نفس لازم برای حمله به تیم تهرانی بود. استقلال در این دیدار پس از چهار هفته بالاخره از عمران زاده محروم و فخرالدینی مصدوم در ترکیب اصلی استفاده کرد که شاید باید گفت در این نیمه این تغییرات خط دفاعی استقلال را بهتر از دیدار با ذوب‌آهن کرده بود، هرچند که در این نیمه فشار زیادی به دفاع استقلال وارد نشد.
:
این دیدار توسط محمدرضا اکبریان داور در دقیقه ۳۰ به دلیل گرمای هوا و قانون جدید متوقف شد تا بازیکنان آب بنوشند و کمی استراحت کرده باشند. در دقایق پایانی نیمه اول این بازی مهدی رحمتی شوت فوق‌العاده احمدی از استقلال اهواز را دفع کرد و در آن‌سوی میدان هم کریمی دروازه‌بان استقلال اهواز در یک واکنش فوق‌العاده ضربه انصاری را دفع کرد.
:
با خنک شدن گرمای هوا در نیمه دوم، بازی تحرک بیشتری داشت تا جایی که دو تیم سه گل به ثمر رساندند و یک پنالتی، چهار کارت زرد و یک کارت قرمز هم دیده شد. در همان ابتدای نیمه دوم و در دقیقه ۴۶ محمدرضا اکبریان داور این دیدار یک پنالتی برای استقلال گرفت که در جریان برخورد خسرو حیدری با مدافع استقلال اهواز بازیکن حریف روی زمین افتاد و داور با اعلام برخورد توپ با دست وی نقطه پنالتی را نشان داد اما ضربه آرام امید ابراهیمی را کریمی دروازه‌بان استقلال اهواز دفع کرد.
:
در ادامه و در دقیقه ۷۲ محسن کریمی روی یک نفوذ از جناح چپ و ضربه‌ای دقیق دروازه استقلال اهواز را باز کرد اما آبی‌پوشان میزبان خیلی زود و روی ضربه ایستگاهی زیبای طالب ریکانی گل تساوی را وارد دروازه سیدمهدی رحمتی کردند. درحالیکه در دقایق پایانی، بازی به شکلی زیبا و پرهیجان در جریان بود، اسماعیل نظری در میانه زمین روی پروپییچ خطایی را انجام داد تا با دریافت کارت زرد دوم، از زمین مسابقه اخراج شود. استقلالی‌ها از این ضربه ایستگاهی به خوبی استفاده کرده و توسط میثم مجیدی برای دومین مرتبه دروازه میزبان خود را باز کردند تا بعد از باخت به ذوب‌آهن اصفهان، یک پیروزی شیرین را در هفته چهارم به دست آورند.
:
داور ۵ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد اما به خاطر مصدومیت پرویز کریمی دروازه‌بان استقلال اهواز، بازی ۱۴ دقیقه وقت اضافه داشت که در دقیقه ۱۲ آن، کریمی نتوانست دروازه بدون گلر تیم میزبان را باز کرده تا آبی‌پوشان تهرانی را از رسیدن به رده دوم جدول محروم کند. با این پیروزی استقلال تهران ۹ امتیازی شد اما به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم استقلال خوزستان، به رده سوم جدول صعود کرد. استقلال اهواز هم با ۴ امتیاز قبلی در رده یازدهم جدول باقی ماند.
:
تساوی باخت زده خورده تفاضل گل امتیاز
۱ سپاهان اصفهان ۴ ۳ ۱ ۷ ۳ ۴ ۱۰
۲ استقلال خوزستان ۴ ۳ ۱ ۵ ۲ ۳ ۹
۳ استقلال تهران ۴ ۳ ۱ ۶ ۴ ۲ ۹
۴ سایپا تهران ۴ ۲ ۱ ۱ ۴ ۲ ۲ ۷
۵ ملوان بندرانزلی ۴ ۲ ۱ ۱ ۶ ۵ ۱ ۷
۶ ذوب‌آهن اصفهان ۴ ۲ ۲ ۴ ۳ ۱ ۶
۷ تراکتورسازی تبریز ۴ ۱ ۲ ۱ ۴ ۳ ۱ ۵
۸ پدیده مشهد ۴ ۱ ۲ ۱ ۵ ۵ ۵
۹ راه‌آهن تهران ۴ ۱ ۲ ۱ ۵ ۶ ۱- ۵
۱۰ گسترش فولادتبریز ۴ ۱ ۲ ۱ ۳ ۴ ۱- ۵
۱۱ استقلال اهواز ۴ ۱ ۱ ۲ ۲ ۴ ۲- ۴
۱۲ نفت تهران ۴ ۳ ۱ ۴ ۵ ۱- ۳
۱۳ صبای قم ۴ ۳ ۱ ۳ ۴ ۱- ۳
۱۴ فولاد خوزستان ۴ ۳ ۱ ۴ ۶ ۲- ۳
۱۵ سیاه‌جامگان مشهد ۴ ۱ ۳ ۲ ۴ ۲- ۳
۱۶ پرسپولیس تهران ۴ ۱ ۳ ۶ ۱۰ ۴- ۱
./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۱ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۱ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین