امروز: پنج شنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۴ Thursday, 25 April 2024

اظهارات دادستان تهران درباره برخورد با بدحجابی

جلسه مشترک وزارت کشور، دادستانی تهران و دادستان‌های شهرستان‌های استان تهران در حوزه جرایم و آسیب های اجتماعی به ریاست دادستان عمومی و انقلاب تهران و با حضور وزیر کشور برگزار شد. : به گزارش سایت خبری بینانیوز، عباس جعفری دولت‌آبادی گفت: نقش وزارت کشور در حوزه امنیت بسیار مهم...

جلسه مشترک وزارت کشور، دادستانی تهران و دادستان‌های شهرستان‌های استان تهران در حوزه جرایم و آسیب های اجتماعی به ریاست دادستان عمومی و انقلاب تهران و با حضور وزیر کشور برگزار شد.
:
به گزارش سایت خبری بینانیوز، عباس جعفری دولت‌آبادی گفت: نقش وزارت کشور در حوزه امنیت بسیار مهم است. وزیر کشور رئیس شورای امنیت کشور است و این شورا بعد از شورای‌ عالی امنیت ملی مهم‌ترین نهاد تأمین امنیت در کشور به شمار می‌رود.
:
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: میان دادسرای عمومی و انقلاب تهران و وزارت کشور روابط و همکاری مناسبی برقرار بوده و نتایج این همکاری، استقرار امنیت پایدار در سطح استان تهران است. در حال حاضر به رغم تهدیدهای موجود، تأمین امنیت و ایجاد احساس امنیت در کشور به گونه‌ای است که بسیاری از کشورهای منطقه و حتی اروپایی، به استقرار امنیت پایدار در جمهوری اسلامی ایران اذعان می‌کنند.
:
جعفری دولت آبادی با اشاره به برخی جرایم ارتکابی گفت: سرقت و جرایم مرتبط با مواد مخدر، آثار سوء زیادی بر جامعه و زندان می‌گذارند. این دو جرم شاکله اصلی مشکلات اجتماعی را تشکیل می دهند و در افزایش آسیب های اجتماعی تاثیر گذارند.
:
وی افزود: همه امور مرتبط با کاهش آمار جرایم سرقت و مواد مخدر و روان گردان در اختیار قوه قضاییه نمی‌باشد، در حالی که رسیدگی به پرونده ها بر عهده مراجع قضایی است و لذا پاسخگویی و مسئولیت و پیامدهای ناشی از این جرایم را متوجه قوه قضاییه می دانند.
:
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: میان آسیب های اجتماعی و جرایم، ارتباط وثیق وجود دارد، بدین معنی که با افزایش آسیب ها، جرایم نیز افزایش می یابد؛ لذا باید آسیب های اجتماعی کنترل و جرایم مهار شود و در مورد جرایم خاص و آسیب های اجتماعی برنامه جامع ملی تدوین و اجرایی شود.
:
جعفری دولت‌آبادی افزود: دادستانی تهران در مورد انتخابات آتی، همکاری‌های لازم را با مرجع‌های ذیربط انجام داده است.

وی تاکید کرد: هماهنگی و همکاری متقابل، اتخاذ تدابیر مناسب و تشریک مساعی برای حل مشکلات، نتایج مناسبی برای مردم و کشور به دنبال خواهد داشت.
:
وی با اشاره به اهمیت امنیت اجتماعی گفت: باید با همکاری همه دستگاه ها، مطالبه‌ مردم در مورد امنیت اجتماعی را تحقق بخشیم.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به دستورات قضایی دادستانی به پلیس پایتخت طی چند سال اخیر، گفت: به پلیس در مورد مبارزه با بدحجابی و پوشش نامناسب، جمع آوری ماهواره و منع تبلیغات در شبکه‌های ماهواره‌ای غیرمجاز دستورات قضایی پیشگیرانه صادر شده که در سال جاری برخورد پلیس با این مظاهر جدی تر شده است.
:
جعفری با اشاره به ایجاد دادسراهای تخصصی در تهران، اعلام کرد: این دادسراها در حوزه‌های مبارزه با مفاسد اخلاقی، جرایم پزشکی، مواد مخدر، جرایم اقتصادی، امنیت، زمین خواری، جرایم رایانه ای، پولی و بانکی و فرهنگ و رسانه فعالیت دارند که نتایج خوبی به همراه داشته است.
:
دادستان تهران پیشنهاد کرد که جلسه مشترک دادستان‌ها و فرمانداران استان تهران با حضور وزیر تشکیل و مسایل و مشکلات موجود در رابطه با جرایم خاص و آسیب‌های خاص بررسی شود.
:
در این جلسه برخی دادستان های شهرستان ها و معاونان دادستان تهران به ارائه گزارش هایی پیرامون موضوع سرقت، مواد مخدر، وضعیت اجتماعی حوزه کاری خود پرداختند. همچنین وزیر کشور به توضیحاتی را در موضوع جلسه ارائه داد.

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۱ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۱ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین