امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۷ Friday, 19 April 2024

افتتاح ‌بزرگ‌ترین پل معلق خاورمیانه اواخر اردیبهشت ماه ‌

افتتاح ‌بزرگ‌ترین پل معلق خاورمیانه اواخر اردیبهشت ماه ‌

مراسم افتتاحیه بزرگترین پل معلق خاورمیانه واقع در منطقه نمونه گردشگری خیاو تا گردولی شهرستان مشگین شهر اواخر اردیبهشت ماه سال جاری انجام می‌شود.

 

به گزارش سایت خبری بینانیوز ، جزییات برگزاری نخستین جشنواره بهاری معرفی جاذبه های گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان مشگین شهر در جلسه‌ای با حضور فرماندار، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی مورد بررسی قرار گرفت.

 

ابراهیم امامی فرماندار شهرستان مشگین شهر در این جلسه هدف از برگزاری “جشنواره بهاری مشگین شهر” را معرفی ویژه و شناساندن جاذبه‌ها و قابلیت‌های این شهرستان و افتتاح پل معلق مشگین شهر عنوان کرد و گفت: این پل به طول 365 و ارتفاع 70 متر است.

 

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود فاز یک تا سه عظیم ترین پروژه گردشگری شمالغرب کشور که شامل پل معلق، سوئیت آپارتمان، رستوران، تالار پذیرایی، سایت بالن سواری و ورزش‌های هوایی و شهربازی و … است تا اواخر اردیبهشت ماه به بهره‌برداری برسد، افزود: عملیات ساخت عرصه پل نیز امروز به پایان خواهد رسید.

 

وی با تأکید بر استفاده از این پل به عنوان دروازه ورود گردشگران به شهرستان مشگین شهر، تصریح کرد: برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره بهاری در محل ورودی محوطه پل معلق مشگین شهر واقع در منطقه نمونه گردشگری خیاو تا گردولی پیش بینی شده است.

 

فرماندار مشگین شهر با یادآوری اینکه از مهمانان ویژه، تورگردانان و علاقمندان و فعالان گردشگری در این جشنواره دعوت به عمل خواهد آمد و این دعوت فقط به مسئولان اداری و دستگاه‌های اجرایی محدود نخواهد شد، تصریح کرد: در همایش بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری نیز بر حضور سرمایه گذاران واقعی تأکید خواهد شد.

 

امامی ‌با اشاره به اینکه عناوین مختلفی از جمله “بهار خیاو” برای عنوان این جشنواره پیشنهاد شده است، زمان برگزاری این جشنواره بهاری را نیز دهه سوم اردیبهشت ماه سال جاری در قالب سه روز عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه این شهرستان در بخش‌های مستندسازی، تصویربرداری و گروه هنری از ظرفیت‌های قابل توجهی برخوردار است، به استفاده از نیروها و استعدادهای خود شهرستان در بحث تبلیغات تأکید کرد.

 

در ادامه جلسه قادر تقی زاده سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان نیز با اشاره به قابلیت‌های تاریخی و رشد و توسعه شهرستان در حوزه گردشگری، گفت‌: برنامه‌های جشنواره بهاری مشگین شهر به سه بخش برگزاری نمایشگاه، همایش سرمایه گذاری و جشنواره گردشگری در قالب سه روز تدوین شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی از روز نخست تا پایان جشنواره با 25 غرفه و اجرای برنامه‌های موسیقی از جمله موقام و عاشیقی و تورهای مشگین گردی و دیگر برنامه‌ها، خاطر‌نشان کرد: در نمایشگاه مذکور، صنایع دستی‌هایی چون سفال، ورنی و … و سوغات و هدایا به نمایش گذاشته می‌شود.

 

در پایان‌ فرماندار مشگین شهر به همراه هیأت همراه از روند اجرایی پروژه گردشگری پل معلق، منطقه نمونه گردشگری وله‌زیر و شهر یریی شهرستان مشگین شهر بازدید کرد.

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین