امروز: یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۱ Sunday, 28 April 2024

امام‌جمعه مشهد:هر هفته کنسرت راه می اندازند تا در آن لاابالی‌گری کنند

امام‌جمعه مشهد:هر هفته کنسرت راه می اندازند تا در آن لاابالی‌گری کنند

حجت الاسلام علم الهدی گفت: هم اکنون با دو جریان در کشور مواجه هستیم، دشمن خارجی و جریان‌های سیاسی داخلی؛ جریان‌های سیاسی داخلی به این نتیجه رسیده‌اند که اگر بنا باشد رهبری تضعیف شود و ستون این خیمه پایین بیاید، ایران نیز همچون دیگر کشورها شده و می‌توانند قدرت را در دست بگیرند؛ می‌توانند بدزدند و معامله کنند اما باوجود چنین قدرتی نمی‌توانند کاری انجام دهند.

:

به گزارش سایت خبری بینانیوز ، به نقل از «انتخاب»، امام‌جمعه مشهد مقدس با تأکید بر این‌که حکمت رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از ذخیره قدرت برای جریان‌های خاص می‌شود، تصریح کرد: حکمت رهبری طوری است که کسی نمی‌تواند قدرت را برای خود نهادینه کند؛ تمام مشکل جریان‌های سیاسی و جناح‌هایی که ساز مخالف می‌زنند و هر روز یک مصاحبه می‌کنند تنها به خاطر مسئله رهبری است، مشکل آنان مشکل رهبری است و اگر رهبری نبود از هر موقعیتی استفاده‌های بسیاری می‌کردند.
:
وی افزود: رهبری در مردم نفوذ دارد، مردم وابسته به رهبری ایستاده‌اند و باوجود درصحنه بودن مردم نمی‌توانند از آنان بدزدند، رهبری باعث بیداری همیشگی مردم هستند ازاین‌رو جریان‌های سیاسی که به دنبال رقابت در قدرت هستند به دنبال تضعیف و تنزل رهبری هستند.
:
علم‌الهدی با یادآوری این نکته که بحث اصولگرا و اصلاح‌طلب وجود ندارد، یادآور شد: بحث ما، بحث اصل گرایی و غیر اصل گرایی است، این‌که اصولگرا چه می‌کند و اصلاح‌طلب چه می‌کند همه برای غبارآلود کردن میدان است برای بهره‌برداری؛ تنها یک جریان داریم که اصل گرا و ولایت گرا است، جریانی که در کشور ولایت را قبول ندارند اقلیت هستند.
:
وی ادامه داد: این اقلیت قصد دارند فضا را برهم بزند و از بخش خاکستری جامعه برای خود پیاده‌نظام ایجاد کرده و از اقلیت خارج کند؛ اگر فضای کشور به فضای لاابالی‌گری و لاییک بودن تبدیل شد، گرایش به ولایت و دین ضعیف شده، اصل گرایی و ولایت گرایی تنزل پیدا می‌کند و به همین جهت برای برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف به‌صورت هفته‌ای به راه افتاده‌اند.
:
نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که ما بر سر هنر فاخر موسیقی بحث نداریم، اظهار کرد: مسأله ما کنسرتی است که در شعاع آن لاابالی‌گری صورت گیرد، در دختران و پسران هیجان ایجاد کنند، هیجان خود را به یکدیگر نشان دهند و این امر را در عرصه جامعه اجرا کنند؛ اگر فضای دینی در کشور وجود داشته باشد، جریان ولایت گرا بر فضای سیاسی کشور حاکم می‌شود و  دیگر نمی‌توانند حیات از بین رفته سیاسی خود در فتنه 88 را احیا کنند.
:
وی با اعلام هشدار نسبت به این‌که فعالیت این جریان‌های سیاسی آرزوی آمریکاست، خاطرنشان کرد: جریان‌های سیاسی در عرصه رقابت و قدرت سیاسی نیز همین را می‌خواهند؛ اگر این‌طور شد که کشور تحت رهنمود رهبری نباشد، آنان هر طور خواستند در اختلاس، دادوستد و معامله حرکت کرده و قدرت را برای خود نهادینه می‌کنند.
:
امام‌جمعه مشهد بابیان این‌که فضای سیاسی کشور جز با جریان منحرف فرهنگی برهم نمی‌خورد، یادآور شد: متأسفانه موطن این جریان‌ها ابتدا دانشگاه است و بعد سایر ابعاد جامعه هدف قرار می‌گیرد.

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۱ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۱ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۲ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین