امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۳ Friday, 19 April 2024

بازداشت اشرار در منطقه سراوان

بازداشت اشرار در منطقه سراوان

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به عملیات تروریستی اشرار مسلح در پاسگاه سراوان گفت: موفق شده ایم چند نفر از اشرار را دستگیر کنیم و چند نفر نیز به خاک پاکستان گریخته اند.
:
به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز ، سردار سرتیپ ‘اسماعیل احمدی مقدم’ در حاشیه مراسم صبحگاه فرماندهی انتظامی استان قم در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: پاکستان در بسیاری از موارد کوتاهی می کند و دستگاه دیپلماسی ما باید بیشتر در این زمینه ورود پیدا کرده و پیگیری کند و هماهنگی هایی صورت بگیرد که اگر آنها نمی توانند با این گروهک های تروریستی مبارزه کنند، ما بتوانیم در خاک این کشور این گروهک ها را از بین ببریم.
:
به گزارش ایرنا، احمدی مقدم همچنین در خصوص گروه تروریستی داعش نیز گفت: ما در نقاط مرزی کشور هیچ گونه درگیری با این گروه تروریستی نداشته ایم و خوشبختانه ارتش عراق با پیشروی های خوبی که داشته موفق شده است آنها را به عقب براند.
:
احمدی مقدم ادامه داد: در داخل کشور برخی از افراد که از کشورهای پاکستان و افغانستان قصد داشتند به این گروه تروریستی ملحق شوند و یا از هوادارن این گروه تروریستی بودند توسط نیروی انتظامی، سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند اما در نقاط مرزی درگیری به وجود نیامده است.
:
وی گفت: با اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج)، آنها فهمیده اند که انتخاب ایران به عنوان مسیری برای اعزام افراد به گروه تروریستی داعش، مسیری سخت است لذا از کشورهای دیگر استفاده می کنند.
:
احمدی مقدم دربخش دیگری از سخنان خود از روند کاهش جرائم در کشور خبر داد و گفت: مهمترین دغدغه ناجا در حوزه ماموریت مبارزه با اعتیاد و سرقت های خرد است.
:
وی افزود: امسال همه جرائم در کشور رو به کاهش است و در مبارزه با جرم های اعتیاد و سرقت های خرد که بسیار به هم وابسته هستند توانسته ایم با تشکیل قرارگاه سرقت، از رشد آنها جلوگیری کنیم.
:
وی ادامه داد: بسیاری از سرقت های خرد به شرایط اقتصادی برمی گردد که خوشبختانه با ثبات و آرامش اقتصادی در کشور، از پیشرفت سرقت های خرد جلوگیری شد.
:
احمدی مقدم ، یکی دیگر از دغدغه های ناجا را، ضعف منابع مادی برای سرعت حرکت و پاسخگویی به نیازهای رو به افزایش عنوان کرد و گفت: البته ما شرایط کشور را درک می کنیم و با مدیریت صحیح، بهره برداری منابع و هزینه های کمتر، کار بیشتری انجام می دهیم.
:
فرمانده ناجا همچنین در خصوص سفر خود به قم گفت: سفر به قم در راستای ارزیابی عملکرد فرماندهی انتظامی استانها است، صورت گرفت که فرماندهی انتظامی قم در ارزیابی که توسط بازرسان ناجا صورت گرفته موفق به اخذ نمره خیلی خوبی شده است.
:
احمدی مقدم گفت: ارزیابی های بخش های اجتماعی و پژوهشی ناجا، حاکی از پیشرفت فرماندهی انتظامی استان قم در انجام وظایف است و باید کمبودها و نواقص نیز با تلاش بیشتر برطرف شود.
:
وی افزود: با توجه به موقعیت خاص قم، این استان همیشه مورد توجه ویژه بوده است و تلاش داریم امکانات و تجهیزات فرماندهی انتظامی استان را متناسب با نیازها افزایش دهیم.
:
صبحگاه فرماندهی انتظامی استان قم، امروز با حضور یگان های نمونه فرماندهی انتظامی استان و با حضور مسوولان استانی در ستاد این فرماندهی برگزار شد.
./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین