امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۰۰ Friday, 19 April 2024

خلعتبری: اگر سپاهان یا پرسپولیس رضایت‌نامه را بگیرند، برمی‎گردم

اگر مسوولان سپاهان یا پرسپولیس بتوانند رضایت‌نامه را بگیرند به ایران برمی‌گردم

بازیکن ملی‌پوش فوتبال با بیان این‌که باشگاه عجمان رضایت‌نامه‌اش را به سپاهان نداده است، اعلام کرد که از دو، سه روز دیگر در تمرین‌های این تیم اماراتی حاضر می‌شود.

 

به گزارش بینانیوز محمدرضا خلعتبری درباره‌ی وضعیت قراردادش با تیم عجمان امارات بیان کرد: بعد از بازی فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس قرارداد یک ساله با عجمان بستم و بازیکن این تیمم. با خود کفاشیان هم صحبتی داشتم که او گفت که حضورم در عجمان موردی ندارد چون من از قبل با این تیم قرارداد بسته بودم و آن موقع بحث تحریف نام خلیج فارس مطرح نشده بود.

 

وی افزود: با این حال اگر مسوولان سپاهان یا پرسپولیس بتوانند رضایت‌نامه را بگیرند مطمئن باشید به ایران برمی‌گردم و در کشورم بازی می‌کنم و هیچ مشکلی هم با این موضوع ندارم. اما اگر به عجمان نروم فیفا مرا یک سال محروم می‌کند؛ چون با این تیم قرارداد دارم. بنابراین هر تیمی که رضایت‌نامه‌ام را بگیرد در خدمتش هم هستم. اما اگر آقایان راضی‌اند یک سال از فوتبال محروم شوم به امارات نمی‌روم.

 

ملی‌پوش ایران در ادامه با بیان این‌که ادعای اماراتی‌ها را قبول ندارد، خاطرنشان کرد: خلیج برای من خلعتبری همیشه فارس است و آنها این ادعا را مطرح کرده‌اند. اگر لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود مگر با عرب‌ها بازی نخواهیم کرد و آنها به ایران نمی‌آیند و ما به امارات نمی‌رویم؟ بنابراین قرارداد من هم با عجمان مشکلی نیست که بخواهیم تا این حد بزرگش کنیم. من هم از قبل با این تیم قرارداد داشتم.

 

خلعتبری هم‌چنین در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر این‌که آیا باشگاه عجمان حاضر به صدور رضایت‌نامه‌اش جهت بازی در تیم‌های ایرانی است یا نه و چه مبلغی را برای دادن رضایت‌نامه تعیین کرده‌اند، عنوان کرد: خبر ندارم چه مبلغی را پیشنهاد داده‌اند و تنها می‌دانم مسوولان سپاهان با این باشگاه صحبت کرده‌اند و آنها گفتند که رضایت این آقا را نمی‌دهیم! باید ببینم چه می‌شود و قسمت‌مان چیست. من که امیدوارم ماندنم در ایران درست شود و در کشورم بازی کنم.

 

بازیکن فصل قبل سپاهان در ادامه‌ی این گفت‌وگو در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه پرسپولیس مذاکره مستقیمی با او داشته است یا نه، تاکید کرد: من در روزنامه‌ها خواندم که پرسپولیس به دنبال جذبم است و تا الان کسی از مسوولان این باشگاه با من تماس نگرفته است.

 

خلعتبری درباره دلیل اصلی جدایی‌اش از باشگاه اصفهانی نیز توضیح داد: من دوست داشتم در سپاهان بمانم و در نیم‌فصل به آنها گفتم که می‌خواهم قراردادم را تمدید کنم اما شرایط طوری بود که این اتفاق نیفتاد. به هر حال مسوولان باشگاه باید خواستار تمدید قراردادم می‌بودند و من نمی‌توانستم خودم به ماندن اصرار کنم. اگر سپاهان می‌گفت بمان مطمئن باشید برای این تیم بازی می‌کردم ولی موقعی خواستار تمدید قرارداد شدند که با عجمان بسته بودم. غیر از سپاهان نیز هیچ باشگاهی در ایران با من صحبت نکرده بود.

 

محمدرضا خلعتبری که در دوازدهمین دوره لیگ عملکرد قابل قبولی داشت و به اعتقاد کارشناسان می‌توانست یکی از گزینه‌های دریافت جایزه بهترین بازیکن لیگ باشد از رسیدن به این عنوان ناکام ماند.

 

وی در این‎باره گفت: نویدکیا این عنوان را به دست آورد و من به او تبریک می‌گویم. او یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایران است و در سپاهان هم فصل خوبی داشت اما کارنامه‌ی من هم مشخص است. 16-15 گل برای سپاهان به ثمر رساندم و چند پاس گل هم دادم. با این حال نظر کارشناسان بود که مرا انتخاب نکردند و من هم هیچ مشکلی ندارم و اصلا برایم مهم نیست. دیگر هم به آن فکر نمی‌کنم. این عنوان مبارک آقای نویدکیا باشد.

 

خلعتبری در پایان در پاسخ به پرسشی که چه زمانی به تمرین‌های عجمان اضافه خواهد شد گفت: تمرین عجمان یکی، دو روز دیگر شروع می‌شود و من هم باید خودم را هرچه زودتر به تیم برسانم. احتمالا دو، سه روز دیگر عازم امارات می‌شوم.

 

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین