امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۴۳ Friday, 19 April 2024

خیابان ملل در ارومیه گشایش یافت

همزمان با میلاد باسعادت منجی عالم بشریت، مهدی موعود(عج) و با حضور شهردار، جمعی از مدیران شهرداری، اعضاء شورای اسلامی شهر، برخی از منتخبین دوره چهارم شورای شهر ارومیه و عموم مردم خیابان ملل در محل پارک ائللرباغی ارومیه گشایش یافت. به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز، حضرت پور با...

همزمان با میلاد باسعادت منجی عالم بشریت، مهدی موعود(عج) و با حضور شهردار، جمعی از مدیران شهرداری، اعضاء شورای اسلامی شهر، برخی از منتخبین دوره چهارم شورای شهر ارومیه و عموم مردم خیابان ملل در محل پارک ائللرباغی ارومیه گشایش یافت.

به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز، حضرت پور با تاکید بر اعتقادات ارزشمند دینی ایرانیان که مبتنی بر امید به انتظار موعود و قائم آل محمد ( ص ) می باشد خاطر نشان کرد با این باور ، تعداد سی پرچم دیگر متبرک به نام حضرت ولی عصر ( عج ) نیز در این خیابان به اهتزاز در آمده تا پیام رسان صلح و دوستی از جانب شهروندان اورموی و ایرانیان با کرامت برای کل دنیا باشد

محمد حضرت پور شهردار آبادگر کلانشهر ارومیه در مراسم افتتاح این خیابان ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خصوصا میلاد فرخنده حضرت بقیه ا… الاعظم ( عج )، اظهار داشت : با عنایت به موقعیت استراتژیک شهرستان ارومیه در شمال غرب کشور از جمله هم مرز بودن با سه کشور که میتوان از آن به عنوان دروازه ایران به اروپا نیز یاد کرد و همچنین بدلیل وجود قومیتهای مختلف در این شهرستان ، ما را بر آن داشت تا در پارک اللر باغی و در کنار خیابان مشاهیر ارومیه ، خیابانی را بنام « خیابان ملل » با اهتزاز پرچم یکصد کشور که هم اکنون دارای نمایندگی سیاسی در جمهوری اسلامی ایران می باشند افتتاح نماییم.
حضرت پور با تاکید بر اعتقادات ارزشمند دینی ایرانیان که مبتنی بر امید به انتظار موعود و قائم آل محمد ( ص ) می باشد خاطر نشان کرد با این باور ، تعداد سی پرچم دیگر متبرک به نام حضرت ولی عصر ( عج ) نیز در این خیابان به اهتزاز در آمده تا پیام رسان صلح و دوستی از جانب شهروندان اورموی و ایرانیان با کرامت برای کل دنیا باشد .

شهردار آبادگر ارومیه در خاتمه ضمن تقدیر از تصویب و اختصاص بودجه ای با افزایش چهارصد درصدی نسبت به سال 91 برای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گفت : تاسیس پنج فرهنگسرا و شش ورزشگاه محله ای ، توجه مضاعف به ورزشهای محلی خصوصا ورزش مفرح والیبال که در آن خصوص اقدام به تیم داری نیز نموده ایم و تلاش عملیاتی برای یاری رساندن به سایر دستگاه های اجرایی جهت گذراندن اوقات فراغت شهروندان گرامی و کمک به ارتقای نشاط اجتماعی با فعالیتهای فرهنگی ، ورزشی و تفریحات سالم به حول و قوه الهی گامی موثر برای رساندن ارومیه به توسعه پیش بینی شده در سند افق چشم انداز 1404 که همان شهری فرهنگی ، سبز و پاک ، توسعه یافته ، مجهز به فن آوری های نوین ، حمل و نقل روان ، ایمن ، زیبا و روح نواز ، منظم و قانون مدار می باشد برداشته باشیم .
پیش از سخنان حضرت پور، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه نیز طی سخنانی به تشریح اهداف و نحوه راه اندازی خیابان ملل پرداخت.
ابراهیم خلیل رضائیه اظهار داشت: با هماهنگی شورای تامین و دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در ارومیه و با هدف رساندن پیام صلح و دوستی مردم ایران و منتشران واقعی ظهور حضرت منجی(عج) این خیابان راه اندازی شد تا علاوه بر جنبه های گردشگری و فرهنگی نمادی از صلح دوستی و دوستی ملت ایران را به جهانیان عرضه نماید.

وی گفت: پرچم بیش از یکصد کشور دنیا که دارای دفاتر نمایندگی، کنسولی یا سفارتخانه در کشورمان هستند امروز در این محل به اهتزاز درآمده است.
رضائیه در خصوص نحوه چینش و استقرار پرچم ها نیز گفت: پرچم منقش به نام مبارک حضرت رسول الله(ص)، پرچم منقش به نام مبارک حضرت اباعبدالل(ع) و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در کنار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی در وسط این خیابان جای گرفته و انتهای دوسوی خیابان ختم می شود به پرچم های سفید منقش به نام مبارک حضرت اباصالح المهدی(عج) که امیدواریم با ظهورش و تشکیل حکومت عدل و داد در سراسر جهان پیام آور صلح، دوستی، عدالت و تفاهم برپایه فرامین قرآن و سنت ناب نبی مکرم اصلام(ص) باشد.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین