امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶ Friday, 19 April 2024

دايي: از عملکرد بازيکنانم راضي نيستم

دايي: از عملکرد بازيکنانم راضي نيستم

سرمربي پرسپوليس پس از شکست تيمش مقابل ساپيا گفت: به هيچ عنوان از عملکرد بازيکنانم راضي نيستم.

به گزارش سايت تحليلي و خبري بينانيوز‌، علي دايي بعد از شکست پرسپوليس مقابل سايپا در نشست خبري اظهار داشت: در ابتدا جا دارد پيروزي تيم ملي بسکتبال را تبريک بگويم ولي از عملکرد بازيکنانم اصلا راضي نيستم چون خيلي بد کار کرديم و متأسفانه نتوانستيم فوتبال خوبي بازي کنيم و بر روي يک ضربه ايستگاهي گل دريافت کرديم.

به گزارش فارس، وي افزود: در نيمه دوم تغييرات داديم و با 2 مهاجم به ميدان رفتيم و در اين نيمه بهتر کار کرديم اما از موقعيت‌هايمان بهره نبرديم و سايپا در نيمه دوم دل به ضد حملات بسته بود و خيلي تحت تأثير بازي ما قرار داشت. ما موقعيت خوبي را از دست داده و به هيچ عنوان از عملکرد بازيکنانم در نيمه اول راضي نيستم ولي فوتبال 90 دقيقه است و با 45 دقيقه خوب بودن نمي‌شود به پيروزي رسيد. اميدوارم در بازي‌هاي آينده جبران کنيم.

وي در خصوص عملکرد حامد عباس‌زاده گفت: اين بازيکن از بازيکنان آينده‌دار فوتبال ما است و توانايي‌هاي بالايي دارد. ما در نيمه دوم از او استفاده کرديم و او 45 دقيقه در زمين بود و نتوانست از موقعيت‌ها استفاده کند اما در آينده خود را نشان خواهد داد. شايد ايراد از من باشد که نتوانستم به او درست ياد بدهم که چگونه از فرصت‌ها استفاده کند ولي مطمئن باشيد او در آينده بهتر خواهد شد.

دايي تأکيد کرد: امروز مشکل خاصي در ورزشگاه وجود نداشت و همه چيز در خوبي و خوشي برگزار شد و از لحاظ ميزباني همه چيز در حد خوب بود.

دايي در مورد عملکرد داور گفت: متأسفانه اگر ما صحبت کنيم يا نکنيم نتيجه عوض نمي‌شود و پنالتي دوباره گرفته نمي‌شود. ما هم آخر سر در نياورديم که توپ به دست خورده يا دست به توپ. نمي‌توانم چيز خاصي بگويم و هر حرفي بزنم يک برداشت مي‌شود. اين مسائل را بايد کارشناسان داوري نظر بدهند.

سرمربي پرسپوليس در خصوص اعتراض باشگاه پرسپوليس به ميزباني کرج قبل از بازي گفت: من در خصوص مسائل فني مي‌توانم صحبت کنم و نظري در اين باره ندارم.

دايي در خصوص اينکه فيرات مدعي شده بود از سرمربي پرسپوليس شناخت دارد، گفت: من نمي‌توانم در خصوص نظر فيرات حرف بزنم ولي اين همه موقعيت در نيمه دوم داشتيم که اگر تبديل به گل مي‌شد همه تفکرات برعکس مي‌شد، ما در نيمه دوم خوب کار کرديم و کلاً در يک نيمه بازي مي‌کرديم. آنها ضد حملات خطرناکي زدند اما موقعيت‌هاي صد در صد گل را تبديل به گل نکرديم.

دايي در خصوص ميزباني کرجي‌ها گفت: هميشه گفته‌ام تيم‌هاي ميزبان بايد از شرايط ميزباني استفاده کنند و سايپايي‌ها خيلي به اين زمين آشنا بودند و اگر در آزادي بازي مي‌کرديم کار راحتي داشتيم.

وي تأکيد کرد: تمام تلاش ما اين است که براي ميزباني جام ملت‌هاي آسيا تلاش کنيم، تمام مسئولان ذيربط بايد کمک کنند که به اين مهم دست پيدا کنيم و اميدواريم که مسئولان وزارت امور خارجه کمک کنند تا خلعتبري نيز به پرسپوليس اضافه شود.

سرمربي تيم پرسپوليس در خصوص فشردگي بازي‌ها گفت: مطمئناً خيلي از مسائل مي‌تواند در نتيجه‌گيري تيم‌ها تأثير داشته باشد، ما يک بازي را باخته‌ايم اما قرار بود تيم ملي يک اردو داشته باشد که لغو شد و براي ما 4 روز يک بار بازي گذاشتند و تنها مي‌‌توانيم ريکاوري کنيم. متأسفانه ما هر ايرادي هم داشته باشيم مي‌توانستيم با کار کردن آن را حل کنيم و الان ديگر وقت ايراد گرفتن نيست.

دايي در خصوص توپ‌هاي ليگ برتر گفت: شما ببينيد توپ‌ها چقدر زير پاي بازيکنان گير مي‌کند. اين توپ‌ها کيفيت ندارد و ما با اين توپ‌ها به فوتبالمان خيانت مي‌کنيم.

وي در خصوص در اختيار گذاشتن اين توپ‌ها گفت: اين همه پول در فوتبال ما هزينه مي‌شود اما باشگاه‌هاي ما لنگ توپ‌هايي نيستند که 300 هزار تومان قيمت داشته باشد، اين هم از آن جواب‌ها است که مي‌گويند توپ‌هاي مفتي در اختيار ما گذاشته شده است. من يک چيزهايي را مي‌دانم که شما نمي‌دانيد. اصلا نمي‌توانم بگويم که چگونه اين توپ‌ها وارد مملکت ما شده است. هر حرفي بزنم ما را متهم مي‌کنند ولي اگر حرفي مي‌زنم به خاطر فوتبال است. فقط اين را بگويم که دوست دارم فوتبالمان پيشرفت کند. مگر مي‌شود به ما توپ مفتي بدهند اگر اجازه بدهند باشگاه ما خودش براي توپ‌ها هزينه مي‌کند. متأسفانه در فدراسيون و سازمان ليگ اين مسائل را به وجود مي‌آ‌ورند و هيچ کجاي دنيا اين مسائل را نديده‌ام.

دايي در پايان صحبت‌هايش گفت: اين توپ‌ها بعد از يک هفته ضربه زدن رنگ و رويش پريده است البته امروز مشکل از خودمان بود و ما بايد جنبه‌هايمان را بالا ببريم و با يکي دو برد همه چيز را به فراموشي نسپاريم. اين مسئله هم به بازيکنان ما ثابت شد که فوتبال 90 دقيقه است. خدا را شکر مي‌کنم که من کار خودم را انجام مي‌دهم برويد بپرسيد اين توپ‌ها چگونه به فوتبال ما آمده، چون اگر وارد جزئيات بشوم بد است. هم قلعه‌نويي و هم ديگران مي‌دانند که ضعف اين توپ‌ها چيست و ما بايد به جاي آنکه به کيفيت فوتبال برسيم به ضعف توپ‌هايمان رسيدگي مي‌کنيم که جاي تأسف دارد.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین