امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۱ Friday, 19 April 2024

دکتر کاظم جلالی :آقایان 95درصد مردم ایران را فتنه گر می دانند!

دکتر کاظم جلالی :آقایان ۹۵درصد مردم ایران را فتنه گر می دانند!

امروز برخی سوار فتنه شدند، با آن تجارت و کاسبی می کنند، این افراد در مجلس هم حضور دارند و 95درصد مردم ایران را فتنه گر می دانند./میزان تورم در داخل کشور به ویژه در بخش خوراکی حدود 62 درصد و به شکل میانگینی حدود 42 درصد است
به گزارش سايت تحليلي و خبري بينانيوز,رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر اینکه بهانه گرفتن برخی افراد به وزرای پیشنهادی به علت بالا بودن سنشان اشتباه و غیرمنصفانه است، تصریح کرد: خوشبختانه ترکیب کابینه یازدهم فارغ از برخی نقدهایی که شاید وارد باشد از متخصصان و باتجربه‌ها تشکیل شده وضعیت فعلی کشور هم چنین کابینه‌ای را می‌طلبد.
دکتر کاظم جلالی در نشست علنی امروز (دوشنبه 21 مرداد) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه‌های دولت و وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم با بیان اینکه هم‌اکنون در شرایط حساسی قرار داریم و تصمیم‌گیری مناسبی باید در این رابطه اتخاذ شود، گفت: شرایط امروز کشور و تشکیل دولت جدید از لحاظ داخلی به ویژه مشکلات اقتصادی و از لحاظ خارجی به ویژه در عرصه بین‌الملل قابل توجه است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کسری بودجه در سال 91 افزود: متاسفانه از حدود 142 هزار میلیارد تومان درآمد کشور در بودجه سال 91 حدود 94 هزار میلیارد تومان تنها محقق شد. و در سال 92 هم قطعا بودجه کشور با رقم تصویب شده در مجلس محقق نمی‌شود. از طرفی دیگر متاسفانه بر اساس بررسی‌های انجام شده بدهکاری‌ دولت تاکنون به حدود 200 هزار میلیارد تومان رسیده است.
دکتر جلالی ادامه داد: از طرفی دیگر میزان تورم در داخل کشور به ویژه در بخش خوراکی حدود 62 درصد و به شکل میانگینی حدود 42 درصد است.

وی افزود: دولت در شرایطی زمام امور را بر عهده می‌گیرد که کشور با نقدینگی شدید، تعطیلی کارخانجات، مشکلات اشتغال و بیکاری به ویژه در بحث تحصیلکردگان روبرو است از این رو هم‌اکنون فرصت آزمون و خطا نیست و کسانی باید کار را در درست بگیرد که دارای تجربه خاص و ویژه در امور مربوطه هستند. از طرفی دیگر همه می‌دانند که برخی از وزرای پیشنهادی با خود دکتر روحانی صحبت کرده و اصرار داشتند که به عنوان وزیر انتخاب نشوند چون این افراد می‌دانستند که در شرایط کنونی بر عهده گرفتن مسئولیت چقدر سخت است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر اینکه بهانه گرفتن برخی افراد به وزرای پیشنهادی به علت بالا بودن سنشان اشتباه و غیرمنصفانه است، تصریح کرد: خوشبختانه ترکیب کابینه یازدهم فارغ از برخی نقدهایی که شاید وارد باشد از متخصصان و باتجربه‌ها تشکیل شده وضعیت فعلی کشور هم چنین کابینه‌ای را می‌طلبد.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر با توجه به تعیین 28 مولفه از سوی رئیس‌جمهور مانند دین‌مداری، اسلام‌مداری ، تدین، دفاع از انقلاب و دوری از افراطی‌گری شاهد هستیم که وزرای پیشنهادی دارای این خصوصیات هستند.
دکتر جلالی با تاکید بر اینکه به طور حتم معیار اصلی کشور در موضوع فتنه بیانات مقام معظم انقلاب است، افزود: قطعا کسی که در جریان فتنه بوده، نباید وارد کابینه شود. اما باید مسئولان و نمایندگان به مر بیانات رهبر معظم انقلاب عمل کرده و به یک درک واحد از موضوع فتنه برسند.

وی افزود: حال این سوال پیش می‌آید که آیا کسانی که در ستاد انتخاباتی برخی نامزدها در انتخابات 88 حضور داشته‌اند، آیا این افراد فتنه‌گر هستند. اما باید گفت که فتنه‌گر کسانی هستند که بعد از 29 مرداد 88 بیانات رهبر معظم انقلاب، قانون را نفی کرده و نتیجه انتخابات را به زیر سوال بردند که به طور حتم این افراد جزو فتنه‌گران هستند.

وی ادامه داد: امروز برخی سوار فتنه شدند، با آن تجارت و کاسبی می کنند، این افراد در مجلس هم حضور دارند و 95درصد مردم ایران را فتنه گر می دانند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس تصریح کرد: به طور حتم حمایت مجلس و ما از دولت تنها مختص افرادی است که در مسیر اعتدال، پیروی از خط امام و رهبر معظم انقلاب و ادامه دادن راه شهدا حرکت می‌کنند.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین