امروز: شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۲ Saturday, 20 April 2024

رئیس جمهور: مردم ما به آرمان​خواهی انقلابشان ادامه می​دهند

رئیس جمهور: مردم ما به آرمان​خواهی انقلابشان ادامه می​دهند

رئیس جمهور کشورمان باتاکید بر لزوم وحدت و اتحاد در کشور خاطر نشان کرد: ملت ایران امروز برای عبور از مشکلات مصمم هستند و ما می توانیم با وحدت و اتحاد خود همیشه از مشکلات عبور کنیم.

:

به گزارش سایت خبری بینانیوز ، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان با حضور در جمع راهپیمایان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشورمردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطر نشان کرد: خوشبختانه هر ساله می‌بینیم که که حضور مردم در خیابان ها بیش از سال‌های قبل است و این نشانه این است که مردم ما به آرمان خواهی انقلابشان و راهشان ادامه می دهند.
:
وی با تاکید بر این‌که امروز مردم برای عبور از همه مشکلات مصمم هستند خاطر نشان کرد: ما با وحدت و اتحادمان می توانیم از همه مشکلات عبور کنیم و نه تنها کشورمان را به توسعه برسانیم بلکه حتی به کشورهای همسایه و دیگران نیز کمک کنیم. روحانی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر این‌که آیا امروز دست ملت ما بسته است تصریح کرد: هیچ وقت این طور نبوده است، دست ملت ایران همیشه باز بوده و امروز از همیشه بازتر است.
:
رئیس دفتر رئیس جمهور به جمع راهپیمایان سمنانی پیوست
رئیس دفتر رئیس جمهور در راهپیمایی روز 22 بهمن مردم شهرستان سمنان شرکت کرد.  نهاوندیان صبح امروز در بدو ورود خود به شهر سمنان به گلزار شهدای این شهر رفت و به مقام شهدای این شهر ادای احترام کرد. نهاوندیان پس از حضور در راهپیمایی مردم سمنان، در جمع راهپیمایان روز 22 بهمن سخنرانی می‌کند. حضور در جلسه اتاق بازرگانی سمنان دیگر برنامه رئیس دفتر رئیس جمهور به استان سمنان است.
:
جهانگیری:مسئولان می توانند با تکیه بر مردم از بسیاری از مشکلات عبور کنند
معاون اول رئیس جمهور گفت : حضور مردم در صحنه مهمترین پیشتیبان جمهوری اسلامی ایران است.  اسحاق جهانگیری در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی همواره از پشتیبانی مردم برخوردار بوده و یکی از مهمترین سرمایه هایی که در اختیار نظام جمهوری اسلامی بوده است همین اعتماد مردم و حمایت از نظام جمهوری اسلامی در مقاطع مختلف به خصوص در مقطع فعلی است که در داخل و عرصه بین المللی با مسائل جدی روبرو هستیم. وی ادامه داد: در منطقه کشورهای اسلامی دچار آشوب ها و بحران های جدی هستند و ایران به عنوان لنگرگاه با ثبات منطقه نیاز است که نقش جدی تری برای حل مسائل منطقه ای و بین المللی ایفا کند.حضور مردم در صحنه مهمترین پشتوانه ای است که مسئولان نظام می توانند با اتکا به آن کشور را از خیلی از مشکلات عبور دهند. معاون اول رئیس جمهور گفت: مسئولان می توانند با تکیه بر مردم از بسیاری از مشکلات عبور کنند.
:
آملی‌لاریجانی: هیچ قدرتی توان شکست ملت ایران را ندارد

رئیس قوه قضائیه گفت: تا زمانی که مردم همدل و همنوا در این گونه راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنند، هیچ قدرتی توان شکست آن‌ها را ندارد.  آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مثل ایام مشابه حضور مردم با شکوه و با نشاط است و الحمدالله می‌تواند نشانه خوبی داشته باشد. همچنین این حضور می‌تواند پیامی برای کشورها خصوصا کشورهای سلطه طلب داشته باشد و آن این است که این ملت پای ارزش‌های انقلاب، عزت و استقلال خود ایستاده است و با فشارها و تحریم‌ها این کشورها راه به جایی نخواهند برد. وی افزود: تا زمانی که مردم همدل و همنوا در این گونه راهپیمایی‌ها حضور پیدا کنند و نظر خود و آنچه در ضمیرشان است را ابراز کنند هیچ قدرتی توان شکست آن‌ها را ندارد. رئیس دستگاه قضایی گفت: الحمدالله مردم به انقلاب و ارزش‌های آن پایبند هستند و این راهپیمایی‌ها پیامی برای مسئولان دارد که برای دفاع از انقلاب دلگرم باشند و خادم خوبی برای این ملت با ایمان باشند.
:
حضور ظریف در جمع عظیم راهپیمایان تهرانی

وزیر امور خارجه کشورمان همزمان با حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن در جمع عظیم راهپیمایان تهرانی حضور یافت.محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان صبح روز چهارشنبه در مسیر تقاطع فلسطین انقلاب در میان راهپیمایان تهران یوم الله 22 بهمن را گرامی داشت.
:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: فرمایشات رهبری خط مشی مذاکرات است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:‌ در آینده نزدیک راه اندازی یک موتور جستجو گر برای شبکه ملی اطلاعات را اعلام می‌کنیم . محمود واعظی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن و در جمع خبرنگاران در مورد مواضع اخیر رهبری نسبت به مذاکرات هسته ای اظهار کرد: تاکنون مذاکرات بر اساس چارچوبی که رهبری ترسیم کرده اند پیش رفته است. تیم مذاکره کننده آنچه که رهبری به صورت علنی و یا آنچه را به صورت خصوصی مطرح کرده اند مدنظر قرار دادند .

:

وی افزود: رهبری تا به امروز از مذاکرات رضایت داشته اند که رضایت ایشان افتخاری برای دولت و تیم مذاکره کننده است.وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین خاطر نشان کرد: همه به دنبال احقاق حقوق ملت هستند و آنچه که رهبری اخیرا در مورد مذاکرات فرموده اند خط مشی تیم مذاکره کننده خواهد بود. وی در پایان در مورد پیام حضور راهپیمایی مردم در 22 بهمن گفت: این حضور نشان‌دهنده انسجام نظام سیاسی ما بوده و همراهی مردم و مسئولان را نشان داده و ثابت می کند همه در خدمت رهبری و نظام هستند و پیام دیگر راهپیمایی حمایت از تیم مذاکره کننده و پیام به بدخواهانی که علیه نظام ما عمل می کنند.

:

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین