امروز: جمعه، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۱۵ Friday, 26 April 2024

سردار نقدی : تضمین می‌کنم تونل‌های مقاومت به تل‌آویو خواهند رسید

سردار نقدی : تضمین می‌کنم تونل‌های مقاومت به تل‌آویو خواهند رسید

«به نتانیاهو می‌گویم که کرانه باختری مسلح خواهد شد و تضمین می‌کنم که تونل‌های مقاومت به تل‌آویو هم خواهند رسید، زیر پاهایت را نگاه کن.»

 

به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز به نقل از ایسنا ، سردار محمدرضا نقدی، رییس بسیج مستضعفین که در کنگره 10 هزار شهید اصناف سخن می‌گفت، با اشاره به پیام رئیس جمهور آمریکا به نتانیاهو مبنی بر کشتار کودکان و مردم بی‌گناه یادآور شد: نتانیاهوی ملعون وقتی پیام‌های رئیس جمهور آمریکا را در این‌باره شنید گفت شما چه تضمینی می‌دهید که پس از پایان دادن به این کشتارها کرانه باختری مسلح نشود و کانال‌های مقاومت به این کرانه نرسد. من به نتانیاهو می‌گویم آمریکا که 35 سال است از رئیس جمهورش تضمین می‌گیرد در این 35 سال سرشکسته‌ترین کشور است. من تضمین می‌کنم که کرانه باختری مسلح خواهد شد و تونل‌های مقاومت به تل‌آویو هم خواهند رسید. بنابراین زیر پاهایت را نگاه کن. علاوه‌ بر این،من تضمین می‌دهم که روزی تلویزیون‌ها خبر خواهند داد که قایق‌های صهیونیست‌ها در حال فرار به جزیره قبرس و جزایر مجاور غرق شده‌اند.

 

وی خاطرنشان کرد: آمریکا خودش هم برای بقایش تضمین ندارد و اکنون رسواترین کشور دنیاست، اگرچه شعار لیبرال دموکراسی می‌دهد اما اوضاع بدی دارد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین همچنین تأکید کرد:منتظریم که رئیس‌جمهور در اجلاس آینده سازمان ملل چنان سیلی‌ای به گوش آمریکا بنوازد که همه دنیا آن را بشنوند.نظام اسلامی همیشه از مظلوم دفاع می‌کند و با ظالم در حال جنگ خواهد بود.

 

سردار نقدی در بخش دیگری سخنان خود افزود: شهدا همواره از ما می‌خواهند که بایستیم و مقاومت کنیم. اکنون نیز مهمترین رسالت بازاریان و اصناف جهاد فرهنگی و اقتصادی است.آن‌ها می‌توانند در حوزه اقتصاد با تقویت تولید ملی و کمک به تولیدکنندگان و همچنین تهیه نکردن کالاهای اروپایی و آمریکایی و تحریم کالاهایی که کشورهای حامی رژیم صهیونیستی آن را می‌سازند،در این حوزه فعالیت داشته باشند. امروز اقتصاد این کشورها بسیار شکننده و ورشکسته است، بنابراین باید همت کنیم تا به این مهم برسیم.

 

او همچنین با اشاره به اینکه مکتب اسلام انسان‌ها را در هر قشر و کسوتی که باشند برای تعالی و کمال می‌خواهد گفت: تعالی و اوج رسیدن تنها مخصوص علما و رزمندگان نیست، بلکه همه آن‌هایی که برای خدا و دین کار می‌کنند نیز دارای این جایگاه خواهند بود.

 

نقدی خاطرنشان کرد: هنگامی که انقلاب به پیروزی رسید، آمریکا دست به ترور زد و در کنار همه شهدای بزرگ مانند شهید مطهری بازاریان نیز از جمله نخستین افرادی بودند که ترور شدند و به شهادت رسیدند. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب بیان فرموده‌اند بازار لشکر مردمی اسلام در مقابل استکبار است.

 

سردار نقدی همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت: بازاریان و اصناف در بخش فرهنگی نیز می‌توانند بسیار اثرگذار باشند به طوریکه آن‌ها حتی می‌توانند مانند مدرسه نقش مهمی را در تربیت جامعه‌ داشته باشند. آن‌ها در بُعد حجاب، حرکت به سوی اعتنا به نماز و تولید لوازم‌التحریر‌های مناسب برای فرهنگ جامعه اسلامی ما نقش‌آفرین باشند. همه اهتمام شهدای ما در عرصه‌های اقتصادی این است که در مقابل ظلم کوتاه نیاییم و بایستیم.

 

 در بخش دیگری از این مراسم با حضور حسینی بوشهری، رئیس حوزه‌های علمیه کشور، سردار نقدی و مسوولان اصناف از خانواده شهدای اصناف و بازاریان تقدیر و 50 عنوان کتاب نیز رونمایی شد.

 

انتهای پیام

 

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۱ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۱ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین