امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۱ Friday, 19 April 2024

شکارچي دختر بچه‌هاي پايتخت دستگير شد+عکس

شکارچي دختر بچه‌هاي پايتخت دستگير شد

مرد شیطان صفت که در پوشش سرویس مدرسه پنج دختر بچه را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، در عملیات سحرگاهی پلیس دستگیر شد.

 
به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز ، ششم آبان پرونده ای  در کلانتري 125 يوسف آباد در خصوص آزار و اذيت دختربچه مدرسه اي ، تشکيل و به دستور بازپرس شعبه نهم دادسراي امور جنايي ، تحقيقات برای شناسايي و دستگيري متهم در دستور کار اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

 
با مراجعه شاکی به اداره شانزدهم و در تحقيقات صورت گرفته از قرباني ، کارآگاهان اداره شانزدهم متوجه شدند که جواني حدود 30 ساله و تحت عنوان “سرويس مدرسه” ، دختربچه را فريب و پس از سوار کردن وی به ماشين ، با تهديد چاقو اقدام به آزار و اذيت وی کرده و پس از سرقت طلا و جواهرات ، دختربچه را از ماشين پياده و متواري شده است .

 
شاکی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : ساعت هفت صبح و در حاليکه دخترم در مقابل در منزل منتظر سرويس ايستاده بود ،  بر اساس اظهارات دخترم يک دستگاه خودرو پژو نقره اي به او نزديک و راننده اش عنوان مي کند که سرويس مدرسه خراب شده و به همين علت وي به عنوان سرويس به دنبال دخترم آمده تا او را به مدرسه ببرد که پس از سوار شدن دخترم به داخل ماشين ، راننده پژو او را مورد آزار و اذيت قرار می دهد و در حوالي خيابان مرزداران وی را از ماشين پياده و متواری می شود.

 
بنا بر اظهارات مادر قرباني ، راننده پژو علاوه بر آزار و اذيت دخترش اقدام به سرقت گوشواره های دخترش نيز کرده است .

 
با توجه به حساسيت موضوع ، در اولين مرحله مشخصات به دست آمده از چهره نگاري متهم در اختيار کليه گشت هاي انتظامي قرار گرفت .

 
همزمان با “اجراي طرح حضور تيم های عملياتی در ساعت هاي اوليه روز” و “ارائه آموزش هاي لازم به دانش آموزان مدارس دخترانه” و “حساس کردن خانواده ها به موضوع پرونده” ، “افزايش گشت هاي نامحسوس در محدوده منطقه يوسف آباد ” نيز در دستور کار کارآگاهان اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

 
سرانجام ساعت هفت صبح 11 آبان ، کارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ به سرنشين يک دستگاه پژو پرشيا نقره اي رنگ مشکوک و به وي دستور ايست دادند که ناگهان راننده پژو با اطلاع از هويت کارآگاهان ، اقدام به متواري شدن از محل کرد که طي يک تعقيب و گريز ، متهم به نام “ابوالفضل . م” 28 ساله دستگير و در بازرسي از خودرو وي ، گوشواره طلاي متعلق به قربانی نيز کشف مي شود .

 
با دستگيري متهم و در حاليکه وي منکر هرگونه ارتکاب سرقت و آزار و اذيت شده بود ، از شاکی پرونده برای شناسايي متهم دعوت صورت گرفت که متهم را به صورت کامل مورد شناسايي قرار داد .

 
سرهنگ عباسعلي محمديان ، رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت : با وجود شناسايي متهم از سوي شاکی ، متهم در مراحل اوليه دستگيری و تحقيقات منکر هرگونه آزار و اذيت قرباني بود تا اينکه با تحقيقات دامنه دار کارآگاهان ، سرانجام 12 آبان لب به اعتراف گشود و به آزار و اذيت قرباني اعتراف کرد .
سرهنگ محمديان با اشاره به متأهل بودن و داشتن يک فرزند دختر از سوی متهم ، در پايان اين خبر نيز اعلام کرد : با بررسی سوابق ، گزارش و شکايات سال های گذشته مشخص شد که در طول سال های تحصيلی قبل نيز مواردی مشابه و البته با خودروهای متفاوت به پليس اعلام شده که چهار نفر از شکات دعوت و آنها نيز متهم را مورد شناسايي قرار دادند .به همین خاطر با توجه به اعتراف صريح متهم به آزار و اذيت قربانيان ، کشف اموال سرقتی از داخل خودرو متهم و همچنين اعترافات صريح متهم به استفاده از انواع خودروهاي سواري پژو 405 ، پژو پرشيا و پرايد و احتمال افزايش تعداد شکات پرونده ، قرار بازداشت موقت از سوي مقام قضايي صادر و متهم برای شناسايي ديگر شکات و جرايم ارتکابي در اختيار اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است . به همین دلیل از تمام شکات و قربانيان احتمالي که بدين شيوه و شگرد مورد سرقت ، تهديد و يا آزار و اذيت قرار گرفته اند دعوت مي شود تا برای شناسايي متهم طرح و پيگيري شکايات خود به اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه و اطمينان داشته باشند که هرگونه اظهارات آنها و همچنين هويت آنها نزد پليس و دستگاه قضايي محرمانه خواهد ماند.

 
انتهاي پيام/

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین