امروز: شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹ Saturday, 20 April 2024

لشگری: رضایی به جای رسانه‌ها با من حرف می‌زد

لشگری: رضایی به جای رسانه‌ها با من حرف می‌زد

دارنده نشان برنز المپیک لندن پس از دوپینگ رقیب خود خواستار تجدید نظر مسئولان فدراسیون کشتی در خصوص نفرات برتر وزن 86 کیلوگرم برای حضور در تیم ملی شد.

 

به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز به نقل از ایسنا ،احسان لشگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری، در خصوص دوپینگ رقیب خود در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در قزوین، اظهار کرد: در آن مسابقات وقتی من به مسئولان فدراسیون اعلام کردم حریفم در کشتی اول با این که گمنام بود، اما مشکوک به دوپینگ است، به من اعلام شد در صورتی که این اتفاق ثابت شود مطمئنا در خصوص نفرات برتر این وزن تجدید نظر صورت خواهد گرفت. اما متاسفانه سخنگوی فدراسیون کشتی می‌گوید این مورد هیچ تاثیری در خصوص انتخاب نفرات وزن 86 کیلوگرم در تیم ملی نخواهد داشت.

 

آزاد کار وزن 86 کیلوگرم در مسابقات انتخابی افزود: وقتی من مسابقه اول خود را مقابل این حریف واگذار کردم، متاسفانه از لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار بدی قرار گرفتم و متعاقبا با باخت بعدی مقابل جوکار از دور مسابقات حذف شدم. در حالی که این حریف وقتی در این مسابقات اعلام شد که قرار است تست دوپینگ از کشتی‌گیران گرفته شود، در کشتی دوم خود یازده بر صفر به عمد بازنده شد تا اوت شده و از او تست دوپینگ گرفته نشود.

 

وی در خصوص اظهار نظر سخنگوی فدراسیون کشتی در گفت و گو با ایسنا، در این باره که لشگری شانسی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی ندارد، گفت: آقای رضایی به جای این که در رسانه‌ها این حرف را اعلام کند، بهتر بود با من تماس می‌گرفت تا در این باره با هم حرف بزنیم، چرا که من هم می‌توانم خیلی از مسائل را در رسانه‌ها بازگو کنم. هنوز با خادم صحبتی در این زمینه انجام نداده‌ام، اما یکسری از مربیان با او صحبت کرده‌اند که او نیز جواب منفی داده است. اما من از خادم خواهش می‌کنم در این باره تجدید نظر صورت گیرد، چرا که در تمام دنیا وقتی کشتی گیری دوپینگ می‌کند نفرات بازنده جای او را می‌گیرند.

 

لشگری تصریح کرد: تنها کسی که فرایند انتخابی گریبانگیرش شد من هستم و این فرایند در قبال دیگر کشتی‌گیران که از دیگر دوستانم هستند اجرایی نشد. با این حال من گفتم که اشکالی ندارد و در مسابقات انتخابی شرکت کردم. اما وقتی حریف من در مسابقات انتخابی دوپینگ کرده چرا مسئولان تجدید نظری در این رابطه انجام نمی‌دهند و به قانون عمل نمی‌کنند.

 

آزاد کار وزن 86 کیلوگرم در خصوص کسب عنوان نایب قهرمانی خود در مسابقات باکو و این اظهار نظر رضایی مبنی بر این که قبلا هم اعلام کرده بودیم که کسب عنوان در این مسابقات هیچ تاثیری در ورود به اردوی تیم ملی ندارد، گفت: با این که از قبل می‌دانستم کسب مقام در این مسابقات هیچ تاثیری در بازگشتم به تیم ملی ندارد و با روحیه بسیار ضعیف و کمترین آمادگی باز هم توانستم عنوان نایب قهرمانی را به دست بیاورم و نشان بدهم در صورتی که بخواهم می‌توانم خیلی از کارها را انجام دهم. مسابقات قزوین تنها یک حادثه بود. ما برای این که به اینجا برسیم خیلی زحمت کشیدیم. درست نیست که به همین راحتی ما را کنار بزنند.

 

لشگری در پایان درباره نتایج ضعیف ابراهیمی و محمدیان ملی‌پوشان وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد در تورنمنت لهستان نیز گفت: در این باره نمی‌خواهم صحبتی کنم. اما همین را بگویم که در لهستان حتی یک حریف عنوان دار برای رویارویی با کشتی‌گیرانمان وجود نداشت.

 

 

ا‌نتها‌ی پیا‌م

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین