امروز: شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۳ Saturday, 27 April 2024

لیگ قهرمانان اروپا/حذف لیورپول، صعود اتلتیکو، موناکو و لورکوزن

لیگ قهرمانان اروپا/حذف لیورپول، صعود اتلتیکو، موناکو و لورکوزن

غول کش انگلیسی ها، لیورپول را حذف کرد، یوونتوس با دوم شدن به دور بعد صعود کرد، موناکو صدرنشین شد و دروتموند جنگ صدرنشینی را برد.

:

به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز ، در آخرین شب از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اورپا، هشت دیدار از گروه های یک تا چهار برگزار شد که طی این دیدارها، یوونتوس و اتلتیکو از گروه اول، رئال و بازل از گروه دوم، موناکو و لورکوزن از گروه سوم و آرسنال و دورتموند از گروه چهارم صعود کردند.

:

در شب ششم و پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان، از گروه اول، یوونتوس با تساوی خانگی برابر اتلتیکو توانست به دور بعد صعود کند، یووه در خانه میزبان اتلتیکو بود که در نهایت تساوی ۰-۰ دو تیم باعث شد اتلتیکو صدرنشین شود و یوونتوس نیز دومی خود را قطعی کند و به دور بعد صعود کند.

:

در دیگر دیدار گروه، المپیاکوس با نتیجه پر گل ۴-۲ از سد مالمو گذشت ولی نتوانست به دور بعد صعود کند. در این دیدار توریخوس، دومینگوئز، میتروغلو و آفلای برای میزبان و کرون و روزنبرگ برای مالمو گلزنی کردند. در نهایت در این گروه اتلتیکو ۱۳ امتیازی شد و به عنوان تیم اول صعود کرد، یوونتوس با ۱۰ امتیاز دوم شد و المپیاکوس ۹ امتیازی راهی لیگ اروپا شد. مالمو نیز با ۳ امتیاز حذف شد.

:

از گروه دوم مسابقات در مسابقه حساس امشب، لیورپول در خانه مقابل بازل قرار گرفت و به تساوی ۱-۱ رسید تا شانس حضور در دور بعدی لیگ قهرمانان را از دست بدهد. لیورپول در این دیدار در دقیقه ۲۵ با گل فری عقب افتاد و دقیقه ۶۰ مارکوویچ از زمین بازی اخراج شد تا تیم راجرز که نیاز به برد برای صعود داشت، شانسش را کمتر ببیند، اما جرارد در دقیقه ۸۱ بازی را مساوی کرد، ولی لیورپولی ها نتوانستند در ادامه گل دیگری به ثمر برسانند تا نتیجه ۱-۱ حکم به صعود بازل بدهد و این تیم راهی دور بعد شود و لیورپول به لیگ اروپا برود.

:

در دیگر دیدار گروه دوم، رئال مادرید با ۴ گل لودوگرتز را مغلوب کرد، رونالدو، بیل، آربلوئا و مدران برای مادریدی ها گلزنی کردند. رئال با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و به رکورد ۱۰۰% پیروزی دست یافت. بازل هفت امتیازی دوم شد و لیورپول با ۵ امتیاز به لیگ اروپا رفت.

:

در گروه سوم مسابقات، تساوی لورکوزن و پیروزی موناکو باعث شد تا تیم فرانسوی بعد از سالها غیبت در اروپا، صدرنشین گروهش شود، لورکوزن در خانه بنفیکا، به تساوی ۰-۰ رسید و موناکو در فرانسه توانست با دو گل عبدنور و فابینیو، زنیت را شکست دهد. این نتایج موناکو را ۱۱ امتیازی و صدرنشین کرد، لورکوزن ۱۰ امتیازی دوم شد، زنیت با ۷ امتیاز به لیگ اروپا رفت. بنفیکا نیز با ۵ امتیاز از اروپا حذف شد.

:

از گروه چهارم مسابقات نیز، دو دیدار فقط برای تعیین صدرنشینی برگزار شد که دورتموند با تساوی خانگی توانست صدرنشین شود، آنها با گل ایموبیله پیش افتادند ولی میتروویچ کار را به تساوی کشاند. و بازی با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت.

:

در دیگر دیدار، آرسنال در ترکیه با نتیجه ۴-۱ گالاتاسرای را شکست داد، پودولسکی و رمسی هر کدام ۲ بار، برای توپجی ها گلزنی کردند، اشنایدر نیز تک گل گالا را به ثمر رساند، در جدول گروه، آرسنال و دورتموند ۱۳ امتیازی شدند، بازی متقابل این دو تیم، نیز مساوی بود و کار به تفاضل کشید که دورتموند به دلیل تفاضل بهتر، صدرنشین شد، اندرلخت ۶ امتیازی نیز راهی لیگ اروپا شد. گالا هم با ۱ امتیاز حذف شد.

:

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۱ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۱ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۲ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین