امروز: پنج شنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵ Thursday, 25 April 2024

لیگ قهرمانان اروپا/ برتری بارسلونا و بازگشت رویایی سیتی مقابل بایرن

لیگ قهرمانان اروپا/ برتری بارسلونا و بازگشت رویایی سیتی مقابل بایرن

منچستر سیتی با هتریک آگوئرو بایرن ده نفره را شکست داد، بارسا و پی اس جی باز هم بردند، چلسی شالکه را گلباران کرد و سرنوشت گروه هشتم کاملاً مشخص شد.

:

به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز ، در پنجمین شب از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، هشت دیدار برگزار شد که دو دیدار به علت اوضاع جغرافیایی زودتر برگزار شد و دیدار اسپورتینگ و ماریبور نیز به دلیل قطع برق با تاخیر ادامه آن پیگیری شد.

:

در گروه پنجم مسابقات در اولین بازی، زسکا در دقایق پایانی توانست بازی باخته را با تساوی عوض کند، در این مسابقه ابتدا توتی در دقیقه ۴۳ میهمان را پیش انداخت، اما لحظاتی پیش از سوت پایان مسابقه، برزوتسکی موفق شد زسکا را به جدول برگرداند! این گل شانس های سیتی را نیز زنده کرد و البته حالا زسکا خودش نیز شانس صعود دارد.

:

اما در مسابقه حساس گروه پنجم، بایرن مونیخ مقابل من سیتی ۳-۲ شکست خورد، بایرنی ها که از پیش صعودشان را حتی به عنوان تیم اول قطعی کرده بودند، در این دیدار به احترام سایر تیم های گروه، با ترکیبی نسبتاً کامل پای به زمین گذاشتند، اما شرایط زمانی سخت شد که تیم گواردیولا در دقیقه ۲۱ ده نفره شد، اخراج و سپس پنالتی گل شده آگوئرو، شرایط بایرن را سخت کرد، اما تیم پپ موفق شد پیش از پایان نیمه اول بازی را با دو گل آلونسو و لواندوفسکی به نفع خود کند. بایرنی ها تا دقیقه ۸۵ برتری خود را با شایستگی حفظ کردند تا اینکه دو اشتباه در فاصله ۵ دقیقه، و دو گل آگوئرو، سیتی را به گروه برگرداند. گل دقیقه ۹۰ آگوئرو سیتی را ۵ امتیازی کرد و حالا هر سه تیم دیگر این گروه به جز بایرن، با ۵ امتیاز به انتظار روز آخر بازی ها خواهند بود.

:

در گروه ششم مسابقات، طبق معمول هفته های گذشته، بارسا و پاریسن ژرمن باز هم بردند، بارسلونا مقابل آپوئل با ۴ گل به پیروزی رسید، هتریک مسی در این دیدار او را با ۷۴ گل به بهترین گلزنان لیگ قهرمانان تبدیل کرد، سوارز نیز البته برای بارسا گلزنی کرد تا جشن آنها تکمیل شود، اما برد ۳-۱ پاریسن ژرمن برابر آژاکس که با گل های کاوانی ( ۲ بار ) و زلاتان حاصل شد، باعث شد تا بارسا همچنان در رده دوم باقی بماند و سرنوشت صدرنشین به بازی رودرروی دو تیم در نیوکمپ موکول شود. آژاکس نیز در بازی رودررو با آپوئل برای سهمیه لیگ اروپا خواهد جنگید.

:

در گروه هفتم مسابقات، خوزه مورینیو موفق شد تیم سرمربی سابق چلسی را در خاک آلمان، گلباران کند. تری، ویلیان، دروگبا، رامیرس و گل به خودی یار شالکه، لیست گلزنان تیم چلسی بود. پیروزی چلسی، به معنای صعود و البته صدرنشینی آنها بود. مسابقه اسپورتینگ برابر ماریبور نیز با اندکی تاخیر به دلیل قطع برق، پیگیری شد و در نهایت نیز با نتیجه ۳-۱ به نفع اسپورتینگ ختم شد، کارلوس مانه، نانی و سلیمانی گلزنان تیم پرتغالی بودند، اسپورتینگ با هفت امتیاز دوم است و شالکه نیز با ۵ امتیاز شانس صعود به عنوان تیم دوم را دارند. ماریبور نیز تنها می تواند شانس هایش را برای لیگ اروپا دنبال کند.

:

در گروه هشتم مسابقات، پورتو با برد سه بر صفر برابر باته بورسیف موفق شد صدرنشینی اش را تضمین کند، هررا، مارتینز و تیو هررا گلزنان پورتو در مسابقه با باته بودند. شاختار دونتسک نیز با وجود شکست خانگی برابر اتلتیکو بیلبائو، دوم شدن و صعودش را قطعی کرد، این پیروزی تنها به سود بیلبائو بود که میتواند حالا در بازی آخر شانس هایش را برای حضور در لیگ اروپا، بسنجد.

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۱ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۱ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین