امروز: چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۴۱ Wednesday, 24 April 2024

نمی‌توانیم باب ارتباط با دنیا را به دلیل وجود دشمنی با انقلاب ببندیم

نمی‌توانیم باب ارتباط با دنیا را به دلیل وجود دشمنی با انقلاب ببندیم

 

وزیر‌ دفاع با بیان اینکه “دشمن با تمام تفکرات‌، دسیسه‌ها و نظریه‌پردازی‌ها در قبال جمهوری اسلامی ایران فاقد کارایی است”، گفت: با این حال نباید لحظه‌ای فکر کنیم که دشمن ساکت نشسته، زیرا استکبار همیشه در پی نهادسازی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

 
به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینا نیوز به نقل از(ایسنا)، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان در همایش اساتید و مربیان سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، با بر‌شمردن برنامه‌ها و اهداف دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران، افزود: باید باور کنیم که امروز دشمن با تمام توان ‌قوا در حال توطئه علیه ایران است و استکبار از بدو پیروزی انقلاب تاکنون علیه ایران به دشمنی پرداخته و برنامه‌های آنان ادامه خواهد داشت.

 
وی در ادامه با بیان اینکه “دشمنان نظام اسلامی ایران متناسب با واقعیت‌های نظام، برنامه‌های خود را تغییر داده‌اند”، اظهار کرد: دشمنی استکبار و غرب علیه ایران یک دشمنی هویتی است و آنان همیشه در این صحنه حاضرند.

 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه “دشمنان در دایره نفوذ اسلام در جغرافیایی جهانی اقدامات و توطئه‌های خودشان را تغییر داده‌اند”، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران، ‌پس از سه دهه کارنامه درخشانی در جنبه‌های ایجابی دارد و به عنوان یک الگو در جهان شناخته شده و به همین دلیل ‌دشمنان به مخالفت برخاسته‌اند.

 
دهقان در ادامه با بیان اینکه “در جنگ و نبرد فرهنگی چگونه عمل کنیم”، افزود: به میزان پیچیدگی‌های برنامه دشمن علیه ایران، بر قدرت کشورمان نیز افزوده می‌شود، اما باید مراقبت کنیم و اقدامات ما به سمت و سویی باشد که دشمنان نظام اسلامی را مأیوس کند. باید قدرت درونی نظام را در ابعاد مختلف به گونه‌ای توسعه دهیم تا به نقطه یأس دشمن تبدیل شود.

 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه “ایران هیچگاه به دنبال جنگ‌افروزی نبوده است”، تاکید کرد: در حوزه نظامی وضعیت همیشه به همین صورت بوده اما در حوزه فرهنگی باید با موضع تهاجمی وارد شویم و در مباحث‌ اقتصادی نیز به گونه‌ای رفتار کنیم که دشمن بفهمد نمی‌تواند هر چیزی را که می‌خواهد به ما تحمیل کند.

 
وی با بیان اینکه “ما باب ارتباط با دنیا را به دلیل وجود دشمنی ماهیتی با انقلاب به هیچ عنوان نمی‌توانیم ببندیم”، تصریح کرد: اگر در هر تعاملی بر مواضع ارزشی و انقلابی خود پایبند باشیم قادر خواهیم بود که پیام ارزشمند انقلاب را به دنیا انتقال دهیم و این خود مسیر را به نفع ایران تغییر می‌دهد.

 
دهقان در ادامه با اشاره به تصرف اموال ایران توسط دشمنان گفت: دشمنان اموال ما را ظالمانه گرفته‌اند، آنان به چه حقی ما را از تصرف در اموال و دارایی‌های خودمان محروم می‌کنند؟ باید فریاد کشید و گفت که این اقدام‌ها، ظالمانه و ضد‌حقوق بشری است و با شعارهای آنها در منافات است. در این خصوص به هیچ و‌جه از مواضع به حق خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد و پیگیر حقوق خود خواهیم بود.

 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین با بیان اینکه “ایران هیمنه استکبار را در بعد سیاسی در زمان پیروزی انقلاب و در جنگ در بعد نظامی شکست”، خاطر‌نشان کرد: امروز نظام سلطه با فریب و دروغ سعی دارد خودش را به عنوان یک نظام متعالی جلوه بدهد.

 
وی همچنین با تاکید بر اینکه “دشمن با همه ابزارش علیه نظام جمهوری اسلامی ایران توطئه می‌کند”، گفت: فضای تهدیدی که امروز علیه کشورمان وجود دارد توهم نیست؛ بنابر‌این باید با تمام توان در این عرصه وارد شویم.

 
دهقان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه “در این مقطع زمان باید سازمان‌های ما یک سازمان مربی‌گرا شوند”، تاکید کرد: مربیان باید در تمام آموزش‌های خود، دشمن‌شناسی را در اولویت تدریس قرار دهند تا این موضوع برای تمام کارکنان به یک باور تبدیل شود.

 
وزیر دفاع با اشاره به اینکه “هویت‌یابی یکی از وظایف اصلی مربیان است”، خاطرنشان کرد: وقتی که نمونه کامل بهترین زن عالم حضرت فاطمه زهرا (س) ‌است، چگونه می‌توان تصور کرد که در جامعه اسلامی الگویی به غیر از حضرت زهرا (س) بتواند الگوی زن مسلمان باشد و اگر غیر از این است ‌در این زمینه کوتاهی‌هایی صورت گرفته است.

 
سردار دهقان با بیان اینکه “مربیان باید ارزیابی دقیقی از جامعه هدف داشته باشد”، افزود: مربیان و اساتید باید در بین کارکنان ایجاد انگیزه کنند تا فرد به سمت تعالی هدایت شود.

 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در جهت مفهوم‌سازی بر مبنای آرمان‌ها، ارزش‌ها و واقعیت‌های ملی، تاریخی و دینی تاکید می‌کنند. اگر مفهوم‌سازی و بازآفرینی مفاهیم به صورت متمرکز انجام شود، هیچ چالشی در جامعه اسلامی نخواهیم داشت.

 
انتهای پیام

 

 

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۱ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۱ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین