امروز: پنج شنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۵ Thursday, 18 April 2024

کار متفاوت پسر ملاقلی‌پور برای تبلیغ فیلمش/تصاویر

کار متفاوت پسر ملاقلی‌پور برای تبلیغ فیلمش/تصاویر

علی ملاقلی‌پور کارگردان فیلم «قندون جهیزیه» در اقدامی متفاوت شخصا به تبلیغ برای فیلمش پرداخت.

:

به گزارش سایت خبری بینانیوز، در عکس‌هایی که خبرگزاری ایلنا منتشر کرده، پسر زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور با پوشیدن تی‌شرتی که روی آن نام فیلمش حک شده اقدام به پخش تراکت‌های این فیلم در میان مردم کرده است. 
او به تنهایی مشغول تبلیغ برای فیلمش شده است و از این راه سعی کرده برای فیلمش که اکران آن همزمان با آثاری چون «محمدرسول‌الله (ص)» همراه شده، توجه مردم را اثرش جلب کند.
:

111w (4)

تهیه‌کننده این فیلم به ایلنا گفته هزینه‌های تبلیغات فیلم زیاد است و برای پخش تیزرهای تلویزیونی و استفاده از تابلوهای تبلیغاتی باید هزینه‌های زیادی را پرداخت کنیم اما پرداخت این هزینه‌ها برای سازندگان این فیلم بسیار سنگین است.

او همچنین گفته اکران این فیلم تحت شعاع نمایش فیلم‌های دیگر قرار گرفته و به همین خاطر علی ملاقلی‌پور خودش دست به کار شده تا برای فیلمش تبلیغ کند.

:

ملاقلی‌پور هم از ناچاری‌اش برای این کار سخن گفته و افزوده: «با توجه به وضعیت موجود چاره‌ای نداشتیم و برای این که پای فیلم بایستیم و از آن دفاع کنیم به سمت این نوع تبلیغات روی آورده‌ایم.»

 فیلم قندون جهیزیه به کارگردانی علی ملاقلی‌پور با حضور بازیگرانی همچون “نگار جواهریان” و “صابر ابر” ساخته شده است.

:

چرا علی ملاقلی پور جیمی جامپ شد؟

جریان از آنجا شروع شد که با نزدیک شدن اکران جهانی فیلم سینمایی «محمدرسول‌الله (ص)»، ساخته مجید مجیدی که فراتر از یک فیلم سینمایی هزینه شده و تقریبا یک پروژه عظیم محسوب می‌شود، زمزمه‌هایی مبنی بر کاهش سانس برخی فیلم‌ها و اختصاص آنها به این پروژه، شنیده می‌شد.

تماشاگری وسط زمین می‌پرد و به گفته یکی از سایت‌های ورزشی می‌خواهد ستارگان جهان را از نزدیک ببیند. ماموران امنیتی وارد عمل می‌شوند، اما یحیی گل‌محمدی وساطت می‌کند که آسیبی به این هوادار نرسد.

به گل سوم تیم ستارگان جهان نرسیده،‌ عکس فردی که وسط زمین پریده بود تا ستارگان جهان را از نزدیک ببیند،‌منتشر می‌شود. چهره آشناست، همانی که داشت سر چهارراه‌ها تبلیغ فیلم خود را می‌کرد: علی ملاقلی‌پور.

بازی را رها کردیم و درحالی که تیم ستارگان ایران سومین گل را هم از جناب پائولتا دریافت کرده بود، داستان «قندون جهیزیه» و «محمدرسول‌الله (ص)»، نقل محفل ما شده بود.

:

111w (3)

635764786954172017

فیلم سینمایی «محمدرسول‌الله (ص)»، اکران جهانی خود را از روز چهارشنبه آغاز کرد و شنیده‌ها حاکی از آن بود که قرار است اکران گسترده‌ای داشته باشد، تا جایی که فیلم‌های دیگر را تحت‌الشعاع خود قرار داد. یکی از فیلم‌هایی که تحت تاثیر این اکران قرار گرفت،‌ «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور،‌ فرزند آقا رسول بود.

:

فیلمی که در مدت کمی که از اکران آن گذشته بود،‌ با استقبال مخاطبان سینما روبه‌رو شد و فروشش از مرز نیم میلیارد گذشت. شرایط به قدری برای کارگردان این فیلم سخت و تحمل‌ناپذیر بود که او در حرکت‌هایی به نشانه اعتراض، خود به تبلیغ فیلمش پرداخت و در خیابان‌ها، ‌سوژه دوربین خبرنگاران و مردم شده بود.

:

او در مصاحبه‌ای با آنا، در دفاع از فیلمش گفته بود: «با پارچه و بیرق دزدی نمی‌شود هیئت برپا کرد و اگر هم بر پا کنی باخته‌ای. من افتخار می‌کنم که بچه‌مسلمانم؛ ولی به نام پیغمبر نمی‌شود کار غیر اخلاقی کرد، نمی‌شود سانس دزدید. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، ممکن است عواقب خیلی بدی داشته باشد. اگر به‌صورت غیر قانونی بخواهند دست به فیلم من بزنند، با تمام توانم در مقابل آنها خواهم ایستاد. همین که تمام خبرگزاری‌ها تماس می‌گیرند، نتیجه اولین اقدام در این رابطه است.»

:

ملاقلی‌پور در ادامه اظهار کرده بود: «من نمی‌توانم صبر کنم تا ببینم سایر فیلمسازها چه واکنشی می‌خواهند نشان دهند. من با بدبختی فیلمم را ساخته‌ام. 14 سال دستیاری کردم، با پدرم کار نکردم که برچسب آقازاده سینمایی به من نچسبانند. من در دکان هر کسی شاگردی کردم. طی دو سال گذشته هیچ پولی از سینما به دست نیاورده‌ام. تا خرخره در قرض هستم که بایستم و فیلم مستقل بسازم. هیچ ارگانی پشت من نایستاد. فیلم مرا از جشنواره بیرون انداختند، ولی در نهایت چه اتفاقی افتاد؟ مردم فیلم را پسندیده‌اند و طی هفته دوم، فروش فیلم یک و نیم برابر رشد داشت. تمام رسانه‌های اصولگرا، اصلاح طلب و میانه‌رو فیلم را پسندیده‌اند. بنابراین معنای اتحاد چه چیزی غیر از این می‌تواند باشد؟»

:

او با بیان اینکه مگر از روی جنازه علی ملاقلی‌پور رد شوند که بتوانند چنین کاری انجام دهند و علی ملاقلی‌پور باید مرده باشد تا چنین اتفاقی بیفتد، تاکید کرد: «بگذارید همه بدانند که یک بچه مسلمان در مقابل این رانت‌بازی‌ها ایستاده است. آن سوی قصه هم با بیرق فیلم محمد (ص) می‌خواهند کارهای غیرانسانی و غیر اخلاقی انجام دهند. اما با بیرق رسول الله(ص) نمی‌شود چنین کارهای غیراخلاقی کرد. هر کس که بیرق پیامبر را به دست گرفت، بچه مسلمان نیست. داعش هم بیرق محمد رسول‌الله را به دست دارد.»

111w (1)

:

جنازه جیمی جامپ به خانه رسید

نیمه دوم مسابقه ستارگان ایران و ستارگان جهان آغاز شد و پسر رسول ملاقلی‌پور در بازداشت به سر می‌برد. همه رسانه‌ها از اتفاقی که در بازی رخ داده بود می‌گفتند و البته نگران اوضاع علی ملاقلی‌پور.

:

کارگردانان و سینماگران به دفاع از کارگردان جوان پرداختند. تا جایی که کیارش اسدی‌زاده،‌ کارگردان فیلم «شکاف»،‌ در دفاع از این جریان و اختصاص سانس برخی فیلم‌ها به پروژه عظیم مجیدی،‌ بیان کرد: «طبیعتا نظرم در این خصوص مثبت نیست. اینکه دولت تمام تلاشش را می‌کند که این فیلم توسط تمام مردم دیده شود، فی‌ نفسه اشکالی ندارد. چون فیلم مجیدی، فیلم قابل ستایشی است و حتما باید توسط توده مردم دیده شود. اما به نظر من راهش این نیست که حقوق سایر فیلمسازها که در چرخه اکران همزمان با فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» قرار دارند، پایمال شود تا این فیلم دیده شود.»

:

بازی با همان نتیجه سه بر صفر به سود تیم ستارگان جهان به پایان رسید. کارلوس،‌فیگو،‌ بایا و چندین ستاره دیگری که به ایران آمده بودند،‌از نزدیک با کارگردان جوان «قندون جهیزیه» آشنا شدند، اما هیچ‌کدام نمی‌دانستند دلیل آمدن او وسط میدان فوتبال چه بود. حتی خبرنگاران ورزشی هم از او به عنوان یک هواداری که می‌خواست ستارگان جهان را از نزدیک ببیند یاد کرد و لقب جیمی جامپ را به او دادند، اما ما می‌دانستیم همزمان با مراسم فرش قرمز فیلم «محمدرسول‌الله (ص)»، ملاقلی‌پور به آب و آتش می‌زند تا حقی از فیلمش ضایع نشود.

:

تماشاگران بازی به خانه‌هایشان رفتند و هنوز خبری از جیمی جامپ نبود. بالاخره ساعات پایانی جمعه بود که علی قنبرلو،‌ از دوستان ملاقلی‌پور،‌ نوشته‌ای با عکس این کارگردان در صفحه اینستاگرامش گذاشت: «چند روز پیش ایشان اعلام کرده بود که مگر از روی جنازه من رد شوند تا بتوانند حق اکران فیلمم را به فیلم «محمدرسول‌الله (ص) بدهم. درست هم می‌گفت. اتفاقا امروز وسط بازی، چنان کتکی خورد که جنازه‌اش را به در منزلش رساندم. مجید خان شما که بامرام و لوتی بودی و هستی؛ وزیر ارشاد رسول ملاقلی‌پور را فراموش کند،‌ شما که نباید یادت برود، انجمن فیلم دفاع مقدس را و کارهایی را که با هم کردید و روزی را که گریان و پریشان از دست دادن رسول و گرفتن زیر تابوتش را باور نداشتی، اما چه زود آلزایمر قسمت شما شد و تاریخ جنگ و زحمت‌های رسول خان را فراموش کردی و پا را فراتر گذاشتی و دل یک بچه یتیم را شکستی.»

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین