امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۸ Friday, 19 April 2024

کي‌روش: قراردادم تا پايان جام جهاني تمديد شد

تمدید قرارداد کی‎روش تا پایان مسابقات جام جهانی

کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران را تا پایان جام جهانی 2014 برزیل همراهی خواهد کرد./مخالفت ضمنی با بازگشت عقیلی و رحمتی

 

به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز ، کارلوس کی‌روش درباره تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال، بیان کرد: قرارداد طوری ثبت و امضا شده که در هر مرحله‌ای به خاطر منافع فدراسیون فوتبال تجدید می‌شود به این صورت که بعد از بالا رفتن تیم ملی در هر مرحله قراردادم تمدید خواهد شد. بنابراین این قرارداد تا آخر جام جهانی تمدید شد.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال که در برنامه “ورزش و مردم” صحبت می‌کرد، ادامه داد: البته قرارداد در فوتبال هیچ اهمیتی ندارد و مردمی که پشت این قرارداد هستند مهم‌ترند. عشق و علاقه ای که مردم ایران به فوتبال نشان می‌دهند مشابه علاقه مردم پرتغال است. مردم کشورم فوتبال را ورزش شماره “یک”، “دو” و “سه” می دانند و مردم ایران هم همین طورند. این خوشحالی که در نزد مردم ایران به وجود آمده است از هر هدیه‌ای برایم بزرگ‌تر است.

 

وی در ادامه با بیان این که برنامه‌ریزی برای حضور پر قدرت ایران در جام جهانی در شرایط فعلی از همه موارد مهم‌تر است، تصریح کرد: باید یکسری تصمیم‌های قاطع بگیریم، چون انتظارات مردم از تیم ملی‌شان بالا رفته است. مهم‌ترین دلیلی که باعث شد پیشنهاد فدراسیون ایران را قبول کنم، این بود که می دانستم ما شانس زیادی برای صعود از گروه‌مان در جام جهانی داریم. زمانی که سرمربی پرتغال بودم، از اسپانیایی شکست خوردیم و حذف شدیم که تیم دوم جهان بود و قهرمان هم شد، اما بعد از این مسابقات اتهام همکاری با بازیکنان دوپینگی را به من زدند.

 

کی‌روش افزود: من بعد از جام جهانی پیشنهادهای زیادی از تیم‌های مختلف داشتم، اما همیشه به دنبال این بودم که یک بار دیگر تیمی را به جام جهانی بیاورم. پیشنهاد ایران با علاقه و عشق من همخوانی داشت. الان من مهم نیستم، بلکه ایران اهمیت دارد. خانواده‌ام نیز برایم ارزش بالایی دارد.

 

کارلوس کی‌روش همچنین در ادامه این گفت و گو در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به اظهار پشیمانی سید مهدی رحمتی و هادی عقیلی این دو بازیکن می‌توانند در جام جهانی برای ایران بازی کنند؟ عنوان کرد: نگه داشتن نظم و ذهنیت تیمی از همه چیز برایم مهم‌تر است. این را قبلا هم گفته‌ام. سوال شما مشکل نیست، اما جوابش برایم سخت است. چیزی که در این میان مهم بود و باید مورد توجه قرار گیرد این است که هیچ کس نمی‌تواند خودش را بالاتر از تیم بداند. این وظیفه من است که مسئولیتی که به افراد مختلف داده شده را با دقت زیر نظر داشته باشم و مطمئن باشم که همه آنها با تعهد کامل در تیم ملی حضور دارند.

 

وی افزود: با تمام احترامی که برای رحمتی و عقیلی قائلم، اما باید روی 25 بازیکن دیگر که تعهد کامل داشته و در خدمت تیم بودند، تمرکز کنم. من بازیکنان با شهامتی می‌خواهم که به فکر خودشان نباشند. این مساله شخصی نیست، بلکه تفکر حرفه‌ای به عنوان یک مربی است. این دو متاسفانه از فرصتی که به آنها دادم استفاده نکردند. بنابراین بازیکنان جوان نیز این را باید به عنوان یک نمونه برای خود بدانند تا در آینده آنها نیز به فکر خودشان نباشند.

 

سرمربی تیم ملی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا علی کریمی نیز در صورت آماد گی در فصل پیش‌رو می‌تواند در جام جهانی بازی کند؟ اظهار کرد: تمام بازیکنانی که فصل آینده آمادگی خودشان را نشان دهند وظیفه دارم تا آنها را انتخاب کنم. اما موضوعی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که ما بازیکنان با تجربه بین‌المللی در ایران نداریم و نیازمندیم تا یکسری بازیکنان با تجربه بین‌المللی را در کنار بازیکنان جوان استفاده کنیم. اما نگاه اولم به بازیکنانی است که در راه صعود به جام جهانی ما را همراهی کردند، ولی این را بگویم که آنها نیز نمی‌توانند از ماندن مطمئن باشند. این بازیکنان باید در طی فصل خودشان را بیشتر نشان دهند. این جواب من به سوال سخت شما بود.

.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین