امروز رسانه های دیداری و شنیداری برای مجاب کردن مخاطبانشان به اینکه حرفها و خبرهای آنان را باور کنند دست به فریب رسانه ای میزنند.
به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز ، همانگونه که در عکس زیر مشاهده میکنید ، خبرنگار یک شبکه فرانسوی، جمعیتی چند نفره را سازماندهی کرده تا بتواند یک گزارش برای شبکه تلوزیونی خودشان آماده کند .
شاید اگر شما هم ، فقط از طریق گیرنده تلویزیونی این خبر را مشاهده کنید در درست بودن گزارش پخش شده هیچ گونه شکی نخواهید کرد.
اما وقتی یک خبرنگار دیگر عکس از این لحظه بگیرد و در سایت ها منتشر کند، آنوقت متوجه میشوید که شاید تمام خبرهایی که میبینید و میشنوید واقعی و موثق نباشند.
./.