امروز: سه شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۷ Tuesday, 23 April 2024

۱+۲۳ بازیکن، انتخاب نهایی کی روش/ مسافران استرالیا به صف می شوند

۱+۲۳ بازیکن، انتخاب نهایی کی روش/ مسافران استرالیا به صف می شوند

کاروان تیم‌ ملی ایران بعد از اقامتی ۱۰ روزه در آفریقای جنوبی و برگزاری سه بازی دوستانه، صبح دیروز به تهران بازگشت تا با استراحتی ۴۸ ساعته تمرینات برای بازی دوستانه با فلسطین را از سر بگیرد غافل از اینکه جدال تدارکاتی روز یک‌شنبه لغو شده است.

:

به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز ،‌ کارلوس کروش قصد داشت بعد از بازی با فلسطین لیست نهایی مسافران استرالیا را اعلام کند اما با منتفی شدن این دیدار مقرر شد این لیست چند روز زودتر و صبح امروز رسماً رسانه‌ای شود.

:

به نقل از خبرورزشی، با شرايط حاكم بر تيم‌ ملي و اردوها مي‌شد ليست نهايي تيم ‌ملي را حدس زد اما مصدوميت پژمان منتظري در آخرين بازي ‌ام‌صلال در ليگ قطر، مشكلات معافيت مهرداد پولادي و درخشش چند بازيكن جوان در آخرين اردوي تيم ‌ملي در ژوهانسبورگ همه و همه دست به‌ دست هم داد تا ترديدهايي براي ليست نهايي تيم ‌ملي رقم بخورد به خصوص كه كارلوس عادت دارد در آخرين لحظه همه فوتبالي‌ها را با تصميمات غيرمنتظره خود سورپرايز كند!
:
پژمان منتظري براساس آخرين اخبار به احتمال فراوان بازي‌هاي مرحله مقدماتي جام ملت‌ها را از دست خواهد داد؛ واقعيتي كه كروش هم در جريان آن قرار گرفته اما با اين حال ترجيح مي‌دهد رفتارش در قبال هاشم بيك‌‌زاده در جام‌ جهاني‌ برزيل را اين بار در قبال ديگر مدافع كليدي‌‌اش در پيش بگيرد به اين اميد كه منتظري در مراحل نهايي دست او را بگيرد. به همين خاطر احتمال اينكه پژمان با مصدوميت در ليست نهايي قرار بگيرد زياد است با اين تفاوت كه كروش تصميم گرفته براي او آلترناتيوي در نظر بگيرد و يكي از سهميه‌هايش در ساير پست‌ها را بسوزاند.
:
مهرداد پولادي با وجود تلاش‌هاي گسترده كارلوس كی روش نتوانست مشكل خود را با سازمان نظام وظيفه حل و فصل كند از همين‌رو سرمربي تيم ‌ملي برخلاف ميل باطني قيد بهترين مهره ايران در جام‌ جهاني‌ را زد تا در جناح چپ دل به احسان حاج‌صفي و هاشم بيك‌‌زاده ببندد.
:
ديگر مهره مد‌ نظر كی روش كه از رفتن به استراليا بازماند سروش رفيعي بود؛ بازيكني كه همچون پولادي مشكل سربازي گريبانگيرش شد تا به اين ترتيب روند جوانگرايي تيم ‌ملي با مهره‌هاي ديگري ادامه پيدا كند، نفراتي مثل مرتضي پورعلي‌گنجي، مسعود حسن‌زاده، وريا غفوري و… بازيكنان جواني كه در اردوي تيم ‌ملي در ژوهانسبورگ خوش درخشيدند و توانستند نظر كادر فني تيم ‌ملي براي گرفتن ويزاي استراليا را جلب كنند. به اين ترتيب مي‌توان ليست ۱+۲۳ تيم‌ ملي را به شرح زير دانست البته بدون در نظر گرفتن سورپرايزهاي هميشگي از جانب كارلوس كروش‌؛ مثلاً حضور دقيقه نودي ايمان مبعلي به اين دليل كه تجربه حضور در سه جام ملت‌ها را دارد.
:
دروازه‌بان‌ها
عليرضا حقيقي (پنافيل پرتغال)، رحمان احمدي (سپاهان اصفهان) و عليرضا بيرانوند (نفت تهران).
:
مدافعان
سيدجلال حسيني (الاهلي قطر)، پژمان منتظري (ام‌صلال قطر)، اميرحسين صادقي (استقلال تهران)، هاشم بيك‌‌زاده (استقلال تهران)، احسان حاج‌صفي (سپاهان اصفهان)، خسرو حيدري (استقلال تهران)، وريا غفوري (نفت تهران) و محمدرضا خانزاده (پرسپوليس).
:
هافبك‌ها
جواد نكونام (اوساسونا)، آندرانيك تيموريان (؟)، مرتضي پورعلي‌گنجي (نفت تهران)، اميد ابراهيمي (استقلال تهران)، محمد نوري (پرسپوليس)، مسعود شجاعي (الشحانيه قطر)، عليرضا جهانبخش (نايمخن هلند) و اشكان دژاگه (العربي قطر).
:
مهاجمان
رضا قوچان‌نژاد (چارلتون انگليس)، سردار آزمون (روبين‌كازان روسيه)، كريم انصاري‌فرد (اوساسونا)، مسعود حسن‌‌زاده (ذوب‌آهن اصفهان) و مهدي شريفي (سپاهان اصفهان).

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۱ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۱ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین