امروز: پنج شنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۹ Thursday, 25 April 2024

۴قلم از داروهای بیماران خاص رایگان شد

۴قلم از داروهای بیماران خاص رایگان شد

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه نخستین قدم برای اجرای طرح بیمه همگانی مکلف کردن سازمان بیمه سلامت برای بیمه همه افراد فاقد بیمه در جامعه بود، گفت: تا امروز بیش از 6 میلیون و 200 هزار نفر فاقد پوشش بیمه در این سامانه ثبت نام کردند که 4 میلیون و 200 هزار نفر دارای دفترچه بیمه شده‌اند.
:
به گزارش سایت خبری بینانیوز‌، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در کشور تحت پوشش بیمه سلامت هستند گفت: ۴ قلم داروی بیماران خاص هم‌اکنون رایگان شده و کلیه هزینه‌ها را برای این داروها بیمه تقبل می‌کند.
:

به گزارش تسنیم ، انوشیروان محسنی‌بندپی عصر امروز در مراسم افتتاح ساختمان بیمه سلامت شهرستان دهگلان با اشاره به خدمات بیمه سلامت در کشور اظهار داشت: اکنون در کشور 41 میلیون و 500 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند.
:
وی به خدمات بیمه سلامت در استان کردستان اشاره کرد و گفت: 68 درصد از جمعیت یک میلیون و چهارصد هزار نفری استان کردستان هم تحت پوشش خدمات بیمه سلامت هستند.
:
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه ایران از جمله کشورهایی است که در بخش سلامت رشد خوبی داشته ولی با مشکلاتی هم دست و پنجه نرم می‌کند، تصریح کرد: برخی از اقشار آسیب پذیر جامعه از چتر بیمه‌ محروم بودند و تا قبل از اجرای طرح بیمه سلامت همگانی بین 7 تا 10 میلیون نفر در کشور فاقد بیمه بودند.
:
وی با بیان اینکه دولت در گذشته روزبه‌روز هزینه‌های ناشی از سلامت را به جیب مردم تحمیل می‌کرد، گفت: در دولت‌های قبلی، مردم از خرید 40درصد مایحتاج خود صرف نظر می‌کنند تا هزینه‌های پس‌انداز شده را خرج سلامت خود کنند و خریداری برای دفترچه بیمه پیدا نمی‌شد.
:
محسنی‌بندپی با بیان اینکه در دولت‌های نهم و دهم با وجود فراهم بودن منابع مالی، به بخش سلامت کمکی پرداخته نشد و بین 9تا 12 مردم از خدمات بیمه‌ای محروم بودند ، افزود: دولت تدبیر و امید، سلامت را یکی از مطالبات عمومی جامعه می‌دانند.
وی خطر نشان کرد: هم اکنون در سایه اجرای طرح بیمه سلامت همگانی 750 قلم داروی بیماری‌های صعب‌العلاج تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.
:
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه نخستین قدم برای اجرای طرح بیمه همگانی مکلف کردن سازمان بیمه سلامت برای بیمه همه افراد فاقد بیمه در جامعه بود، گفت: تا امروز بیش از 6 میلیون و 200 هزار نفر فاقد پوشش بیمه در این سامانه ثبت نام کردند که 4 میلیون و 200 هزار نفر دارای دفترچه بیمه شده‌اند.
:
وی با بیان اینکه همه لوازم مصرفی بیمار در سال‌های گذشته،خارج از بیمارستان تهیه می‌شد، افزود: با اختصاص حدود 3  هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار برای این بخش از ابتدای کار آن، اکنون تنها 8 درصد هزینه درمان از جیب مردم و 13 درصد از محل هدفمندی یارانه‌ها تأمین شده و مابقی هزینه‌ها را دولت تقبل می‌کند.
:
محسنی‌بندپی گفت: 85 درصد هتلینگ بیمارستان‌ها که شامل غذای خوب و نگهداری از بیمار بوده، بهبود یافته و دولت بار مالی آن را تقبل کرده است.
:
وی افزود: 4 قلم داروی بیماران خاص هم‌اکنون رایگان شده و کلیه هزینه‌ها را برای این داروها بیمه تقبل می‌کند و بیماران پیوند اعضا تحت حمایت بیمه قرار گرفته‌اند.
:
در این مراسم علیرضا محمدی به عنوان نخستین رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان دهگلان معرفی شد.
:

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۱ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۱ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین