امروز: پنج شنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۴۱ Thursday, 25 April 2024

علی جنتی: صدور مجوز برای تک‌خوانی زنان دروغ است

علی جنتی: صدور مجوز برای تک‌خوانی زنان دروغ است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه انتقادات وارد شده به صدور مجوز آلبوم تک‌خوانی زنان از سوی وزارت ارشاد دروغ است، گفت: در آلبومی که مورد انتقاد قرار گرفته، زنان همخوانی داشته‌اند.
:
به گزارش سایت خبری بینانیوز ، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین‌المللی جهان عاری از خشونت که عصر امروز در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به انتقادات از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: من در 18 ماهی که در وزارت فرهنگ و ارشاد هستم احساس می کنم مجموعه‌هایی هستند که قاعدتا این دولت، دولت منتخب آنها نیست و آنان کاندیدای دیگری دارند که در انتخابات ریاست جمهوری پیروز نشده است.
:
به گزارش فارس، وی ادامه داد: تمام تلاش آنان این است که با دولت در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اقتصادی، سیاست خارجی مقابله کنند و حتی برای این منظور اتاق عملیاتی را تشکیل دادند و به دنبال آن هستند تا با دولت در زمینه هنری مقابله کنند.
:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه موافق انتقاد هستیم تصریح کرد: ما نظر مخالف و انتقاد را می‌پذیریم اما آنان به این بسنده نمی‌کنند با جعل و تحریف اطلاع‌رسانی غلطی را به مجامع دینی، حوزه‌های علمیه و برخی شخصیت‌های مذهبی می‌کنند و متاسفانه گاهی این تبلیغات دروغ موثر واقع می‌شود.
:
جنتی با اشاره به انتقادات وارد شده نسبت به صدور مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه تک‌خوانی زنان گفت: اخیرا موجی را راه انداختند و در آن اعلام می‌کنند که مجوزی برای تک‌خوانی زنان داده شده است در صورتی که تک‌خوانی وجود ندارد و ضمن اینکه عکس آلبومی که به آن انتقاد می کنند عکس یک خانم است اما این آلبوم توسط محسن کرامتی و نوشین طافی همخوانی شده و در واقع تک‌خوانی نبوده است.
:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اصل این خبر دروغ است تصریح کرد: براساس آن حاشیه‌سازی و ایجاد موج علیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته که عمل غیراخلاقی، غیردینی است و به آنان می‌گوییم اگر قصد مقابله با دولت را دارند به نقاط ضعف اساسی که وجود دارد بپردازد و چرا دروغ‌پردازی می‌کنند.
:
جنتی تصریح کرد: برای ما جای تاسف است که عناصر مدعی دفاع از انقلاب، ارزش‌های اسلامی به این دروغ‌پردازی‌ها می‌زنند و هم جای تاسف است که برخی، این حرف‌ها را می‌پذیرند در حالی که در قرآن درباره صحت خبر مبنی بر اینکه خبری جهت دارد تاکید دارد.
:
جنتی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه اقداماتی برای معرفی این نمایشگاه پوستر جهان عاری از خشونت به جهان کرده‌اید، گفت: با توجه به اینکه دنیا از خشونت رنج می‌برد بخصوص کشورهای همسایه ایران، همچون عراق، افغانستان، سوریه و همچنین در شمال آفریقا احساس می‌کنند که این نوع خشونت و افراط‌گری آنان را تهدید می‌کند و با توجه به اینکه مجمع عمومی سازمان ملل پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران را در زمینه مقابله با جهان عاری از خشونت و افراط‌گری با اجماع تصویب کرده است، پس جا دارد که همه هنرمندان چه در حوزه‌های سینما، تئاتر و در حوزه‌های هنرهای تجسمی از این طرح حمایت کنند.
:
وی با بیان اینکه بخش خصوصی در این زمینه و برگزاری نمایشگاه جهان عاری از خشونت اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده است، گفت: برای این نمایشگاه افزون بر هزار اثر از 33 کشور جهان شد و برای انتخاب آثار برتر از داوران بین‌المللی استفاده کردیم.
:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه آثار این نمایشگاه هم در داخل و هم در خارج قابل ارائه است، تصریح کرد: ما می‌توانیم در مجامع مختلف داخلی مانند مدارس و مراکز آموزشی و هم از طریق رایزن‌های فرهنگی این آثار را در نمایشگاه‌های خارجی و حتی سازمان ملل متحد به نمایش بگذاریم؛سازمانی که برای رسیدن به صلح و دوستی بین کشورها است و امیدواریم بتوانیم در سایر رشته‌های هنری بخصوص در حوزه سینما و تئاتر آثار خوبی را در این زمینه عرضه کنیم.
:
./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۱ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۱ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین